Senaste nytt

Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

Kris

Medlem
Du kan troligen inte statusmatcha från SAS om du gjort det tidigare, de har nekat mig tidigare. Jag prövade med mitt
Accor Platinum och det gick igenom men det tog lång tid och jag fick inget mail som bekräftade det.
Bra input. Tack.
Jag har aldrig (vad jag kommer ihåg) statusmatchat till Radisson (Club Carlson och tidigare). Minns det dock som att jag fått några fördelar på Radisson bara via att flasha mitt EBG (måste varit tiden före EBD ens fanns). Inser att det inte är så längre.
 

Lasse Kongo

Medlem
Vill Radisson ha en skärmdump eller liknande att man är EBG eller ser dom det?
Hur funkar det med giltlighetstiden. Gäller det ett år sen får man matcha statusen igen el?
 
Last edited:

DavveP

Medlem
Jag skickade in bild på mitt medlemskort på Hilton som bevis. Svårt att säga men troligtvis - just nu har de förlängt mitt medlemskap pga av covid.
 

mackan33

Medlem
Vill Radisson ha en skärmdump eller liknande att man är EBG eller ser dom det?
Hur funkar det med giltlighetstiden. Gäller det ett år sen får man matcha statusen igen el?

På Radisson vill jag minnas att man endast kan matcha en gång. Minns förvisso inte vad jag matchade från…om det nu påverkar. Bör ha varit Accor eller EuroBonus.
 

Lasse Kongo

Medlem
Mailade, statusmatch@radissonhotels.com, och frågade om dom kunde matcha mitt eurobonus guld. Fick detta till svar:

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write and for being a Radisson Rewards Member.
We would like to inform you that as per our Radisson Rewards policy we are unable to match status with EuroBonus program.
We appreciate the opportunity to assist you.
Regards,
Adil, Global Customer Care Specialist

Nån som vet att dom slutat matcha status eller hade jag bara otur?
 

Lasse Kongo

Medlem
Trägen vinner.

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write to us and being a Radisson Rewards Member.

We would like to inform you that the status match of your SAS GOLD ELITE is successfully done with the Radisson Reward account. Congratulations! you are now a Gold Member of Radisson Rewards membership. We wish to welcome you to one of our hotels very soon.

We appreciate the opportunity to assist you.


Regards,
Mussarat, Global Customer Care Specialist.
 
Toppen