Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

LSH

Medlem
Stockholm verkar bli först ut med A321Neo LR!
Ja, det är känt sedan ett tag. Jag förstår att sannolikheten att komma iväg är liten med mindre man har amerikanskt pass. Men jag förvånas ändå av att det finns tre bonusplatser i business på jungfrufärden. Vad har hänt med forumet?
 

Alf

Medlem
Ja, det är känt sedan ett tag. Jag förstår att sannolikheten att komma iväg är liten med mindre man har amerikanskt pass. Men jag förvånas ändå av att det finns tre bonusplatser i business på jungfrufärden. Vad har hänt med forumet?
Kan vara så att ingen på forumet tror att det blir några resor till NYC så tidigt då inte så många lär vara vaccinerade.
 

palmen

Moderator
Ja, det är känt sedan ett tag. Jag förstår att sannolikheten att komma iväg är liten med mindre man har amerikanskt pass. Men jag förvånas ändå av att det finns tre bonusplatser i business på jungfrufärden. Vad har hänt med forumet?
Problemet är ju hemresan som blir via Köpenhamn samma dag, flyga direkt verkar inte gå förrän på lördagen. Hade gärna åkt om det var möjligt.
 

Alf

Medlem
Det verkar väldigt osäkert var A321LR sätts in. Jag bokade BOS i början av okt för en weekendresa för att prova A321LR. För någon månad sedan ändrades det till A330 åt båda håll. Nu är det tillbaka till A321LR åt båda håll. Får hoppas det stannar vid detta. Vill det sig väl kanske det går att få till First med LH B747-8 på ditresan via NYC. Sedan har jag prickat av allt och kan sluta flyga.
 
Toppen