Senaste nytt

Eurobonus X 4 (apr-jun) tråden för "milage runs"

Krotan

Medlem
Kund inte hålla fingrarna i styr här.. Att behålla Diamond så poängen förlängs blev för frestande.
Underbygger redan med 2x Amex Elite och MC Premium.
Har bokat ARN-VBY-ARN-MMX-ARN den 29e maj och ARN-VBY-ARN-GOT-ARN den 30e maj.
Får hoppas det går att göra en snabb vändning på VBY, annars faller det platt och jag står fast bland raukarna :D

Kommer nästan upp i Diamond med ovan bokningar och kort. Har en resa till SFO i höst, blir den av trillar jag lätt över. Annars får man väl helt enkelt toppa upp själv för dom sista poängen.
 

Mr Basic

Medlem
Då jag sitter på antikroppar(duger tydligen för att kunna resa till Island) så tänkte jag ta mig en tur till Reykjavik för att beskåda en aktiv vulkan under maj:)
Duger det med att visa upp testsvaret från sin ”region” för att komma iväg/in? :rolleyes:

Edit. Finns det ngt ”bäst före” på antikroppstestet (jag testade positivt för antikroppar i mitten av november 2020)?
 
Kund inte hålla fingrarna i styr här.. Att behålla Diamond så poängen förlängs blev för frestande.
Underbygger redan med 2x Amex Elite och MC Premium.
Har bokat ARN-VBY-ARN-MMX-ARN den 29e maj och ARN-VBY-ARN-GOT-ARN den 30e maj.
Får hoppas det går att göra en snabb vändning på VBY, annars faller det platt och jag står fast bland raukarna :D

Kommer nästan upp i Diamond med ovan bokningar och kort. Har en resa till SFO i höst, blir den av trillar jag lätt över. Annars får man väl helt enkelt toppa upp själv för dom sista poängen.

hur bokade du denna?
 
Toppen