Senaste nytt

Panamakryssningar i april 2022 till tvivelaktig pris och 0 i single supplement

JensE

Medlem
Osäker om NCL kommer låta folk resa när datorn fått lite frispel. Men jag hittade detta själv när jag letade efter andra kryssningar och tyvärr passar inte denna i tiden för mig.
Så detta är inget som är spritt på massa forum etc.
Dock är panamakanalen en bucketlist grej.

Helt sjuka priser för kryssningar via Panamakanalen 17e April 2022 med Norwegian Encore.
Norwegian Encore är deras senaste skepp i den fantastiska breakaway plus klassen.

Priserna gäller Balkong, SPA och Club Balcony Suite (samma pris gäller för samtliga hytter)

2022
15 dagars (17e April - 2e Maj) från Miami till Los Angeles 393 Euro
18 dagars (17e April - 5e Maj) från Miami om du fortsätter till San Franscisco 444 euro
21 dagars (17e April - 8e Maj) från Miami om du fortsätter till Seattle 528 euro

Dessutom får man välja 2 av 4 perks
Open Bar - Självklart val.
Speciality Dining: 5 måltider i speciality dining.
Wifi: 500 minuter
Excurisions - 50 euro per hamn och rum. Värdelös

Upcharge om du väljer perks är
14-17 Nights € 199
18+ Nights € 249
 
Last edited:

JensE

Medlem

Attachments

  • 1.PNG
    1.PNG
    742,9 KB · Visningar: 195
  • 2.PNG
    2.PNG
    346,9 KB · Visningar: 191

JensE

Medlem
Vad skiljer dessa hytter åt? Inte så mycket faktiskt.
Club Balcony suite är ingen svit utan har ett större badrum med badkar än en vanlig balkong hytt
Spa Balcony är en normal balkonghytt men ger access till thermal spa på skeppet.
 

JensE

Medlem
För dom som är lite insatta fattar hur bra pris detta är. Skulle säga normalpris för 1 pers är ca 25000 och uppåt för en reposition kryssning på ca 2 veckor.
 

MrRob

Medlem
Gissar att avbokning och full återbetalning med NCL är ganska obefintlig va?

Edit: jag har läst deras villkor att de har en avgift på 20% vid avbokning +41 dagar dagar före kryssningen men litar inte riktigt på dessa bolag..
 
Last edited:

Frisk78

Medlem
För dom som är lite insatta fattar hur bra pris detta är. Skulle säga normalpris för 1 pers är ca 25000 och uppåt för en reposition kryssning på ca 2 veckor.
Ja det stämmer bra. Jag betalade 47000 kr för två i en insideshytt 2018 för en tvåveckors med Norwegian Sun.
 
Toppen