Senaste nytt

AMEX - Dubbel värvningspoäng - ansök senast 5/5-2021

John Rambo

Medlem
Å inlägget ovanför ditt, bevisar motsatsen :D
Som alla brukar skriva......lita inte på kundtjänst och väck inte den björn som sover:confused:

Nu är jag ju inte helt tappad/ute och väcker björnar - det var inte så att jag ringde och uppmärksammade dem på någon slags gråzon.. Jag frågade om det skulle gå att få SAS poäng för en nuvarande Platinum kortinnehavare, varpå hon svarade att ja det ska gå. Därefter lade hon till att det är befintliga eller fd. Amex SAS kortsinnehavare som inte ska kunna få (och detta kan vi enligt inlägget ovan mitt förra konstatera går att fortsatt gå runt..)
 

MLG55

Medlem
Å där blev frugan godkänd och poäng trillade in :D
Classic och premium uppsagda i mars i år.
Screenshot_20210414-120702_Chrome.jpg
 

inka

Medlem
Om den man värvar inte kommer upp i spend på 3 mån, tar Amex då tillbaka de poäng jag redan fått när jag värvade?
 

palmen

Moderator
Om den man värvar inte kommer upp i spend på 3 mån, tar Amex då tillbaka de poäng jag redan fått när jag värvade?
Amex skriver väl något i villkoren att de har rätt att göra det. Värva 10 pers till platinum och ingen använder kortet och säger upp, då lär du inte få behålla poängen typ.
 

wArpN_

Medlem
Amex skriver väl något i villkoren att de har rätt att göra det. Värva 10 pers till platinum och ingen använder kortet och säger upp, då lär du inte få behålla poängen typ.

Åh faen, logiskt iofsig ;)
Har värvat mina föräldrar någon gång och de har inte använt korten och sen sagt upp dem och jag har behållit poängen.

Men kör man 10 värvningar så kanske det slår bakut :)
 

Brandten

Medlem
Ska man tolka detta i villkoren som att man inte får dunka upp länken på sin Facebook?

Bjud bara in de vänner som kommer vara intresserade av erbjudandet.
 
Toppen