Senaste nytt

Eurobonus X 4 (apr-jun) tråden för "milage runs"

John Rambo

Medlem
På gårdagens flygning kan jag nu se att det trillat in 4x poängen. I intjänade poäng ser jag dock endast baspoängen. Kan jag någonstans se den faktiska statuspoäng intjäningen - annat än i totalen?
 

Attachments

  • 115EA3FD-D339-48BA-B04E-4EE4C61660FB.jpeg
    115EA3FD-D339-48BA-B04E-4EE4C61660FB.jpeg
    48,5 KB · Visningar: 220

Coalcandy

Medlem
Där fick de mig! Bokade just Östersund till helgen - blir att hälsa på brorsan och köra lite skoter.
Väldigt dyra inrikesbiljetter... Men ja, denna kampanj + en voucher som snart går som tog en del av kostnaden gjorde att det blev flyget trots allt :)
 

Mr Planning

Medlem
Bokade en helg i Skåne, och AGH

Samt en dagstur till VBY, på söndagarna så finns det ytterligare en avgång, så man slipper stressa med vändande flyg, och får hela 3 timmar sightseeing istället!

Lyckades dessutom att boka in samma dag min milagerun till AMS går av stapeln, kanske läge att kolla kalendern innan, men tack o lov så är det ju smidigt att ändra :D
 

GoranC

Medlem
Behöver årets poäng för ett livstid-guld. Får då bli med inrikesresor och vändande flyg. Bara för att kolla; är det så att både i Malmö och Göteborg kan man gå på vändande flyg igen utan att behöva gå ut till diskarna först? Förutsatt att man bokar in sig i appen och bara har handbagage förstås.
 

Skogi

Medlem
Behöver årets poäng för ett livstid-guld. Får då bli med inrikesresor och vändande flyg. Bara för att kolla; är det så att både i Malmö och Göteborg kan man gå på vändande flyg igen utan att behöva gå ut till diskarna först? Förutsatt att man bokar in sig i appen och bara har handbagage förstås.
Det stämmer.
 
  • Gilla
Reactions: Gru

M@GNÜS

Medlem
”Alla” mina resor ser ju ut att ställas in och tror tyvärr inte SAS kommer ge 4x för de inställda.

Fult av SAS att köra kampanj och nån vecka senare planera för att ”ställa in” 80-90% av flygen. Men man gör det inte publikt utan byter till 737-700 så att kunderna får agera bank åt dem.
 

M@GNÜS

Medlem
Hur gör man rent praktiskt när avbokningarna/ändringarna börjar trilla in?
Fått den första nu med ändring av flygtid med 9h. Väljer jag ”apply for cancellation and refund” och mailar kundtjänst om poängen och segmentet?
 

M@GNÜS

Medlem
Nu kom det pushnotiser på löpande band. Först 4 om ”see changes in your booking in the app”, sen 4 ”your booking xxxxxx has been canceled”.
 
Toppen