Senaste nytt

BC Official expert review British Airways Business Class och underbara saker från dagens nyhetsbrev

Hachans

Medlem
For your info: har nå en dialog med redaksjonen på at dere medlemmer skal få en early access til viktige reviews etc slik at det kan, om mulig, avdekkes forbedringer og utilsiktede feil, tidlig i publiseringsprosessen. Følger dette opp...

Då hoppas jag ni betalar för detta till de som ställer upp. Expertgranskning är inte billigt vanligtvis. Dessutom behöver ni själva granska medlemmarna, så att ni vet att ni kan lita på vad de säger. Kör på, jag tycker dock inte att enskilda medlemmar ska bidra gratis till något som ett företag tjänar pengar på i slutändan. Jag anar att experten som skrivit reviewen inte ställt upp gratis heller.

Utöver det så tycker jag faktiskt inte omdömena är något särskilt som inte gjorts förut av typ tusen olika bloggare. De känns opersonliga och bilderna känns ju verkligen som stock images, många av dem har inte med omdömena att göra, och skulle kunna vara hämtade direkt från någon produktbroschyr. Vad har en dansare utanför ett flygplan i en hangar med omdömet att göra? Och varför så mycket reklam överallt för sökmotorn (men det går att söka flyg både framåt och bakåt i tiden, men tidtabellen för år 1730 och 2930 är inte klara än tror jag). Reklamen ger intrycket av att det bara handlar om att generera klick till sökmotorn. För övrigt känns det hela inaktuellt, vi saknar ungefärlig tid då resan skedde vilket gör att jag inte har en aning om ifall vad jag läser är relevant idag, eller för något år sedan. Och om tre år ställs samma fråga. Skedde resan under pandemin eller innan. Och är det en samlad review baserad på en mängd olika flighter eller bara en? Omdömen är en färskvara, och vad som gällde för något år sen innan pandemin är helt inaktuellt just nu, och frågan är om det någonsin återgår till hur det var innan pandemin även när världen tillfrisknar.
 
Toppen