Senaste nytt

Santander lägger ner Mitt kort

Det är ju ett konto kopplat till kortet. Jag har för mig att det dras direkt från kontot vid uttag.
Har du ett sparkonto där? Jag dubbelkollade så att jag inte hade något annat, som Mitt Kort+, men det var Mitt Kort. Men jag har inte provat detta på flera år då jag då inte kunde nyttja det.
 

Ancistrus

Medlem
"Mitt kort" lever fortfarande. Giltighetstiden på mitt nuvarande löpte ut och jag fick ett nytt, dock bara giltigt till 03-22, så kanske någon förändring på gång. På "Mitt kort+" verkar de byta till Visa, det "Mitt kort" jag fick är fortfarande Mastercard.
 

DrKlas

Medlem
"Mitt kort" lever fortfarande. Giltighetstiden på mitt nuvarande löpte ut och jag fick ett nytt, dock bara giltigt till 03-22, så kanske någon förändring på gång. På "Mitt kort+" verkar de byta till Visa, det "Mitt kort" jag fick är fortfarande Mastercard.

Mitt kort lever också och jag gjorde ett köp med det förra veckan. Däremot har det ännu inte kommit något Visa-kort som de informerade om i september så kommunikationen från Santander verkar inte fungera lika bra.
 
Toppen