Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

squeezen

Medlem
Glad påsk alla!

@Mattias Holmén och jag har jobbat vidare med sidan efter den feedback vi fått från de användare som redan har fått tillgång till sidan. Stort tack till alla som kollat efter buggar och kommit med förbättringsförslag. En hel del av förslagen som kommit in jobbar vi vidare med och ska nog kunna implementeras relativt snart. Vi jobbar också vidare med en del andra idéer som vi har.

Vi har gjort en rad förbättringar på sidan. Både för att göra funktionerna mer lättillgängliga och enklare att förstå, men också en del designsaker. Bland annat har vi förbättrat söksidan där man numera bland annat enkelt kan reglera hur många poäng man vill spendera:

Visa bifogad bild 117587

Den stora nyheten denna gång är dock att vi lagt till en funktion för att söka förstaklasslinjer med Star Alliance-bolag.

Visa bifogad bild 117588

Klicka på f-linjer för att komma till den nya funktionen som presenteras i kartformat. Tack till @pqvst för listan på förstaklasslinjer! Vi tittar i dagsläget på linjer som det säljs biljetter till i februari 2022. Så här kan det se ut exempelvis:

Visa bifogad bild 117589

Vi presenterar i dagsläget linje, flygnummer, flygplanstyp, kabin, seatmap och länkar till recensioner av produkten. Kom gärna med feedback på om vi saknar någon information eller om vi har missat något. Genom att hjälpas åt kan vi hålla allt uppdaterat!

Slutligen kan vi meddela att vi ikväll aktiverat över 100 nya användare av sidan :) Så in och testa runt nu!
Snyggt jobbat (igen), jag testade klicka recension på F Swiss mellan ZRH-DEL men hamnade på en recension på annan flygplanstyp och Chicago-zurich flight.
Ingen biggie och det går rätt lätt att hitta relevant rapport själv men ville ändå highlighta eftersom ni så ödmjukt ber om input.

inte alls kollat många så vet ej om bara otur på sträckan jag kollade.
 

Samosaguas

Medlem
Snyggt jobbat (igen), jag testade klicka recension på F Swiss mellan ZRH-DEL men hamnade på en recension på annan flygplanstyp och Chicago-zurich flight.
Ingen biggie och det går rätt lätt att hitta relevant rapport själv men ville ändå highlighta eftersom ni så ödmjukt ber om input.

inte alls kollat många så vet ej om bara otur på sträckan jag kollade.
Tack för uppmuntrande ord!

När det gäller recensionen så blev jag lurad av rubriken precis som du, men om man fortsätter läsa så ska det vara en recension av Swiss A330 :)

Edit: Kanske värt att notera också att recensionerna ska vara rätt flygplanstyp. Rutterna stämmer inte överens, men om ni hittar på rätt rutt så vore det ju toppen såklart.
 
Last edited:
Som sagt, glad påsk alla flygnördar och poängjägare :)
Vi har nu aktiverat alla användare som ansökt om konto - glöm inte bort att komma med feedback om du har sådan.

upload_2021-4-4_11-43-26.png
 

Samosaguas

Medlem
Tack!

Redan inne och rotat. En fråga, skulle det kunna gå att filtrera på stad under "Lonely Planet's Ultimate Travel List"? Eller är det kanske överflödigt? Tänker om listan kanske blir för stor att jobba med pga för många alternativ.

Z9Slxf4.png
Vi tar med oss denna kommentar och funderar på bästa lösningen. Inte många städer som har med så många ställen på listan men förstår din poäng. Gäller ju Michelin-restaurangerna också.

Vi har även funderat på om sevärdheterna kanske skulle sig bra i någon typ av kartformat.

Fortsätt komma med förslag på utveckling! :)
 
Toppen