Senaste nytt

SAS Webshopping

Var står det någonstans att man inte får poäng för student eller mini, eller syftas "erbjudandet" på något annat?
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

8d455ba140f66b845673e3d282640cf4.jpg
 
Såg att Elgiganten har bra priser på grillar under helgen. Om man köper presentkort i shopen, med 5% rabatt, får man presentkortet direkt? Kan man använda 2 presentkort på elgiganten, tror maxvärdet är 5000 kr per presentkort och grillen kostar mer än det.
Tack
 

ekf

Medlem
Såg att Elgiganten har bra priser på grillar under helgen. Om man köper presentkort i shopen, med 5% rabatt, får man presentkortet direkt? Kan man använda 2 presentkort på elgiganten, tror maxvärdet är 5000 kr per presentkort och grillen kostar mer än det.
Tack
Jag försökte använda ett presentkort jag fått hos mitt lokala Elgiganten i vintras. Dessvärre kunde jag inte betala med det då de bytt kassasystem och inte kunde tala om när de beräknade att det åter skulle fungera... Det är möjligt att det är löst nu, men kan vara värt att ta med i beslutet om hur du gör.
 

Nahoj

Medlem
Nu kan man få 750 poäng (250 poäng i normala fall) genom att prova Nextory. Kampanjen förfaller 30/4-21.

Se länk nedan. Följande står om kampanjen:

"Som EuroBonus-medlem kan du prova Nextory gratis i 45 dagar (i vanliga fall 14 dagar). En perfekt reskamrat till din nästa flygresa med oss! Du tjänar EuroBonus-poäng även om du väljer att inte fortsätta med din prenumeration.

Vänligen notera: Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter."

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng


Någon som har provat Nextory tidigare?
 
Nu kan man få 750 poäng (250 poäng i normala fall) genom att prova Nextory. Kampanjen förfaller 30/4-21.

Se länk nedan. Följande står om kampanjen:

"Som EuroBonus-medlem kan du prova Nextory gratis i 45 dagar (i vanliga fall 14 dagar). En perfekt reskamrat till din nästa flygresa med oss! Du tjänar EuroBonus-poäng även om du väljer att inte fortsätta med din prenumeration.

Vänligen notera: Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter."

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng


Någon som har provat Nextory tidigare?
Ja, provade på när Coop körde sin kampanj. Tycker det fungerar bra, har tidigare kört på BookBeat där det finns olika prisnivåer beroende på hur många timmar man lyssnar. Det jag uppskattar med Nextory är att kunna skifta på uppläsningshastigheten och det är, i mitt tycke, enklare att "scrolla" genom boken för det fall att man råkar missa någon detalj eller liknande. Men annars är det väl "same-same-but-different".
 
Toppen