Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

hco

Medlem
Hälsningar från SK1820 LPA-ARN.

11 rader Plus. Mindre än 50% beläggning. Det var fler personer på flyget ner för två veckor sen (som förresten mellanlandade i AMS för att slänga av en passagerare som inte följde besättningens instruktioner).

Allmänt bra intryck av SAS Irland-personalen. Jag tror inte dom gillar Wasa-knäcket. Väldigt ursäktande presentering av den under andra serveringen :D

Ingen smoothie ombord :( men dock rulle (första serveringen). :D
 
Hälsningar från SK1820 LPA-ARN.

11 rader Plus. Mindre än 50% beläggning. Det var fler personer på flyget ner för två veckor sen (som förresten mellanlandade i AMS för att slänga av en passagerare som inte följde besättningens instruktioner).

Allmänt bra intryck av SAS Irland-personalen. Jag tror inte dom gillar Wasa-knäcket. Väldigt ursäktande presentering av den under andra serveringen :D

Ingen smoothie ombord :( men dock rulle (första serveringen). :D

Vi var på samma flight! :D
Max en rulle vid första serveringen, men de var snälla och ge mig en extra så fort de gått igenom hela kabinen.
Fick även kommentaren “Are you hungry?” när jag beställde in massa snacks ifrån FA.
 

BNR2

Ny medlem
Hälsningar från QR675 Male-Doha! 157 pax på en 77W och fyra avgångar från Male med Qatar samma kväll, samtliga med 777or, borde kanske räckt med två avgångar?;) Som vanligt bra service med trevlig besättning. :)
 

Attachments

  • thumbnail_IMG_8607.jpg
    thumbnail_IMG_8607.jpg
    49,9 KB · Visningar: 455
Toppen