Davvelavve
Medlem
Undra hur poängpriset skulle vara i business till ex Europa.
Troligtvis så säljs plus/business som samma. Skulle bli väldigt förvånad om de inför en ny kategorisering inom Europa. Gissningsvis så kör man samma koncept i både plus/business, om inte detta blir en permanent lösning på längre sikt.Undra hur poängpriset skulle vara i business till ex Europa.
Alla bolag kör väl in flygplan på korta rutter för att alla skall lära sig? Visst SAS har redan A32X i flottan men inte med samma kabin. Så det är väl ingen ”nyhet” eller överraskning att denna kommer flyga kortsträckor från Arlanda under sommaren?
Risken är ju att det permanentas för att folk börjar boka via CPH istället för att få widebody och man hamnar i en "ond cirkel"A321:an skulle väl vara perfekt på ARN-EWR om linjen ska återstartas när det fortfarande är lite lägre efterfrågan.
Med A350 skedde dessa dock utan passagerare.
Kanske från samma källa som antagandet att A321LR ska flyga ARN-EWR?Varifrån kommer antagandet "inom Europa/kortsträckor" från ARN?
Kanske från samma källa som antagandet att A321LR ska flyga ARN-EWR?