Senaste nytt

Sökes: Stockholm-Thailand Januari 2022

sebr

Medlem
Hej! eftersom mina 2-4-1 går ut den 31/3 tänkte jag försöka boka upp någon resa så dem inte går till spillo, vet att jag är sent ute men hade hoppats att de skulle förlängas igen.

Slutdestinationen är Krabi så kan tänka mig att ta Award till någon annat närliggande land och sedan betala sista biljetterna i eco.

Har försökt söka lite biljetter själv via United och Air Canada utan någon större framgång, finns det någon annanstans man kan söka?


  • Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  • Var är din destination? Bangkok/Krabi
  • När vill/behöver du resa ut? Mellan 17/1-25/1
  • Hur länge vill du vara borta? 10-16 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 4
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  • Vad är din budget? 470k EB + 3st 2-4-1 vouchers
 

taxvalp

Medlem
United visar tillgänglighet Stockholm-Bangkok med utresa med Swiss (via Zürich) 17/1 och hemresa 1/2 med Lufthansa via Frankfurt, där Frankfurt-Stockholm dock blir i ekonomi. Oklart om businessplatserna BKK-FRA är bokningsbara med Eurobonus men utresan ser tillräckligt lovande ut för att göra en bokning som sedan går att fixa till efter 31/3.
 

sebr

Medlem
United visar tillgänglighet Stockholm-Bangkok med utresa med Swiss (via Zürich) 17/1 och hemresa 1/2 med Lufthansa via Frankfurt, där Frankfurt-Stockholm dock blir i ekonomi. Oklart om businessplatserna BKK-FRA är bokningsbara med Eurobonus men utresan ser tillräckligt lovande ut för att göra en bokning som sedan går att fixa till efter 31/3.

Ringde sas imorse men de kunde ej se nån av dessa platser:(, verkar eventuellt ha hittat platser i oktober 2021 istället så får hoppas de går att boka imorgon när sas öppnar:)
 

Senator

Moderator
Ringde sas imorse men de kunde ej se nån av dessa platser:(, verkar eventuellt ha hittat platser i oktober 2021 istället så får hoppas de går att boka imorgon när sas öppnar:)

Måndag den 17:e januari 2022 finns det platser med Swiss Business:

Stockholm, SE (ARN) to Zurich, CH (ZRH)
10:00 - 12:25 (2h 25m)
LX 1249 | Airbus A320

Zurich, CH (ZRH) to Bangkok, TH (BKK)
17:55 - 10:35 (10h 40m)
LX 180 | Boeing 777-300ER
Operated By SWISS International Airlines

Sen är hemresan lite svårare. En del rapporterar att man kan boka Thai Airways men där strider de lärda. Ett annat alternativ som kommer skapa större flexibilitet är att du letar 2 + 2. Mao att ni delar upp er för att mötas där. Då tror jag ni kommer vara mer framgångsrika.
 
Toppen