Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

Mr Basic

Medlem
Härligt, kommer bli en bokning nästa vecka (2-4-1) till mitt älskade BOS!! :)
Har en bokning CPH-BOS i december 2021 och där är [Flygplantyp] fortfarande ”blank”. Ja, det är ju långt fram, men flygplantyp på övriga sträckor i samma bokning är iaf presenterade.
 

Big Birger

Medlem
Har en bokning i början av september till Boston, där det ser ut att vara 321 enligt seatmap. Bara att hålla tummarna att den resan blir av. :)

Blir spännande att se när premiärturen blir, och hur kabinen ser ut.

upload_2021-3-20_11-32-44.png
 

Senator

Moderator
Jag tittar lite i ExpertFlyer och ser att SK927 CPH-BOS är schemalagd från den 1:e maj med A32Q. Men den är nollat i inventory fram till 1:e september. Under april står SK927 med en A340-300 också med noll inventory. Det står också från maj att söndag skall en A330-300 flyga SK927,och denna går att boka med avresa från 4:e juli.

Kanske man skall boka in sig den 1:e september?
 

Carl

Medlem
Jag tittar lite i ExpertFlyer och ser att SK927 CPH-BOS är schemalagd från den 1:e maj med A32Q. Men den är nollat i inventory fram till 1:e september. Under april står SK927 med en A340-300 också med noll inventory. Det står också från maj att söndag skall en A330-300 flyga SK927,och denna går att boka med avresa från 4:e juli.

Kanske man skall boka in sig den 1:e september?

Märkligt att april skall flygas med A340. Dessa tillhör SAS historia numera och dom lär knappast hyra kapacitet...
 
Toppen