Senaste nytt

Eurobonus x 4 [apr-jun] - tipstråden för segment runs

GOTBound

Medlem
Disclaimer; diskussion kring lämpligheten av att genomföra segment runs under en pågående pandemi undanbedes vänligen men bestämt.
Lämpligheten lämnar jag till envars egna omdöme.


Behåll eller nå en högre medlemsnivå i EuroBonus | SAS

Jag har idag ingen status hos SAS eller inom *A. Efter att jag blev skriv på här på forumet för nästan två priserna har jag blivit en mer medveten resenär [och poängsamlare].

Att genom endast 3st segment runs GOT-ARN-XXX t&r nå Eurobonus Gold lockar såklart. För mitt pre-Covid-19 resemönster som enbart består av semester/nöjes resor är det nästintill för bra för att vara sant med denna deal.

Tanken med tråden är att posta billiga segments run som inspiration och tipps för de som tänker satsa på Gold eller Diamond.

GOT-ARN-VBY, enkelbiljett x2 för totalt 2 400 kr finns under flertalet dagar i maj. Notera att det är 25 min connection i VBY därav två enkelbiljetter.
Detta ger EB Gold för 7 200 kr.
 

Skogi

Medlem
Disclaimer; diskussion kring lämpligheten av att genomföra segment runs under en pågående pandemi undanbedes vänligen men bestämt.
Lämpligheten lämnar jag till envars egna omdöme.


Behåll eller nå en högre medlemsnivå i EuroBonus | SAS

Jag har idag ingen status hos SAS eller inom *A. Efter att jag blev skriv på här på forumet för nästan två priserna har jag blivit en mer medveten resenär [och poängsamlare].

Att genom endast 3st segment runs GOT-ARN-XXX t&r nå Eurobonus Gold lockar såklart. För mitt pre-Covid-19 resemönster som enbart består av semester/nöjes resor är det nästintill för bra för att vara sant med denna deal.

Tanken med tråden är att posta billiga segments run som inspiration och tipps för de som tänker satsa på Gold eller Diamond.

GOT-ARN-VBY, enkelbiljett x2 för totalt 2 400 kr finns under flertalet dagar i maj. Notera att det är 25 min connection i VBY därav två enkelbiljetter.
Detta ger EB Gold för 7 200 kr.

Efterlängtad tråd!
 

eddo

Medlem
Kollade LLA-ARN-GOT tor några slumpmässigt valda datum under kampanjperioden. För oss som kan åka på ungdomsbiljett landarna man på 2 230 kr (tor). 6 690 kr för EBG. :)

Edit: eller 13 380 kr för EBD.
 

Skogi

Medlem
Även om man inte lämnar flygplatsen?

If you transit through Denmark, but you do not enter Denmark, for example if you are in airport transit and you do not leave the transit area, you are not required to present a negative COVID-19 test upon arrival to Denmark. However, you are not exempted from the test requirement for people arriving to Denmark by plane.

To prevent the spreading of the British and South African mutations of COVID-19, the Danish government has imposed a flight ban on transportation of passengers from the entire world who are unable to present a negative COVID-19 test.

The ban will allow passenger flights only under the condition, that all passengers onboard the airplane have been tested negative for COVID-19 within 24 hours of boarding the plane. Children aged 12 years or less will be excluded from the test requirement. The ban does not apply to non-passenger flights, including cargo flights and special flights, nor does it apply to crew (both active and dead heading crew).

Se https://en.coronasmitte.dk/rules-an...egarding-persons-travelling-to-denmark-by-air för mer info.
 
Toppen