Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

intuition

Medlem
Aj! Bodde också på Sea U igår! Bokade ett standard rum till kampanjepris 599, tyvärr ingen uppgradering(rätt så mycket folk på hotellet), skulle inte rekomendera rummet till någon som är större.
Sea U verkar tyvärr inte vara ett hotell som bryr sig om de "garanterade uppgraderingar" (återkommer om detta vid senare tillfälle i uppgraderingstråden).

Håller med dig om att den vanliga rummen inte är att rekommendera. Jag skulle nog till och med säga att allt under Deluxe är på Scandic-nivå. Här är ett s.k. superior-rum - och som platinum medlem ska jag ju få det finaste rummet som finns tillgängligt - så slutsatsen måste vara att de flesta superior rum suger. Min slutsats är helt enkelt "Deluxe eller svit, annars boka annat hotell"

Rumstypens utsikt beskrivs förresten så här på Nordic Choice webbsida: "Merparten av dessa rum har ljuvlig havsutsikt". Döm för er själva- hotellet är granne med ett Brf-hus som ligger typ 5 meter bort på norrsidan.

IMG_20210219_153615.jpg
IMG_20210219_153636.jpg




PS
Tre-åringen som några dagar tidigare varit med på Quality the Mill, där vi också hade ett superior-rum anmärkte:
- Varför är sängen så liten? Det är ju som att vara hemma.
 

Micce1980

Medlem
Bogesunds Hotel i Ulricehamn. Fick in fem nätter och en massa längdskidåkning samt en tur på snöskor. Hade tur att restaurangen hade öppet på lördagen och dennleveterade, trevlig kock som hade lite tid över för sina gäster med. Annars åt vi oftast på Mings på andra sidan gatan eller något på Göstas café
 

Attachments

  • 6742C6A9-4356-4F38-80CF-C786A3967700.jpeg
    6742C6A9-4356-4F38-80CF-C786A3967700.jpeg
    106 KB · Visningar: 225

011430121

Medlem
Tror att detta är 7e vistelsen sedan i början av november på Hilton Slussen och den 5e gången rum 4091.
Vi är 8 BC medlemmar i vår grupp som bor här i natt, säkert fler BC personer som bor här.
Vid incheckningen igår tackade receptions tjänstemannen för vår lojalitet att bo på hotellet.

Solen håller på att gå upp och lyser över Kungsholmen, isen på Riddarfjärden håller på att bli till sörja.
Duscha och sedan en näringsriktig frukost och träffa de övriga i gänget, kan en lördagmorgon starta bättre?

B43AA870-353B-428A-877C-9DB0D963D8F7.jpeg
 

palmen

Moderator
Tror att detta är 7e vistelsen sedan i början av november på Hilton Slussen och den 5e gången rum 4091.
Vi är 8 BC medlemmar i vår grupp som bor här i natt, säkert fler BC personer som bor här.
Vid incheckningen igår tackade receptions tjänstemannen för vår lojalitet att bo på hotellet.

Solen håller på att gå upp och lyser över Kungsholmen, isen på Riddarfjärden håller på att bli till sörja.
Duscha och sedan en näringsriktig frukost och träffa de övriga i gänget, kan en lördagmorgon starta bättre?

Visa bifogad bild 116815
God morgon från andra sidan Gamla Stan på HoBo
20210227_111347.jpg
 

GOTBound

Medlem
Tror att detta är 7e vistelsen sedan i början av november på Hilton Slussen och den 5e gången rum 4091.
Vi är 8 BC medlemmar i vår grupp som bor här i natt, säkert fler BC personer som bor här.
Vid incheckningen igår tackade receptions tjänstemannen för vår lojalitet att bo på hotellet.

Solen håller på att gå upp och lyser över Kungsholmen, isen på Riddarfjärden håller på att bli till sörja.
Duscha och sedan en näringsriktig frukost och träffa de övriga i gänget, kan en lördagmorgon starta bättre?

Visa bifogad bild 116815

Nu missade jag ”BC träffen” igen ;)
Jag har en förmåga att planera mina natt-insamlings besök i Huvudstaden till veckan innan.
 
Toppen