Senaste nytt

Curve betalkort

Testat GBIT för första gången nu i samband med dubbla poäng helgen. Har flyttat transaktioner för ca 4,8k. Men nu säger den ifrån för övriga jag vill flytta. Är det curve eller mc som strular? Har jag flyttat för många transaktioner på för kort tid och blir spärrad av mc? Tips mottagets gärna :)
 

andreash

Medlem
Testat GBIT för första gången nu i samband med dubbla poäng helgen. Har flyttat transaktioner för ca 4,8k. Men nu säger den ifrån för övriga jag vill flytta. Är det curve eller mc som strular? Har jag flyttat för många transaktioner på för kort tid och blir spärrad av mc? Tips mottagets gärna :)
För många - MasterCard som blockar. Vänta en stund och försök igen
 
Testat GBIT för första gången nu i samband med dubbla poäng helgen. Har flyttat transaktioner för ca 4,8k. Men nu säger den ifrån för övriga jag vill flytta. Är det curve eller mc som strular? Har jag flyttat för många transaktioner på för kort tid och blir spärrad av mc? Tips mottagets gärna :)

Med största möjliga sannolikhet: Du har flyttat för många transaktioner för snabbt.

Vänta en timme eller två så bör MC vara upplåst igen, sedan flyttar du ytterligare i lugn takt om en eller två per 15-minuters-segment så bör du troligtvis vara hemma.
 

Matore

Medlem
Curve måste ha stans mest långsamma kundservice... 3 dagar och inget svar.
Förresten vet nån om jag kan göra en betalning på ca 10.000 usd black - ingen gräns för engångs eller dags transaktion?
 

MrRob

Medlem
Curve måste ha stans mest långsamma kundservice... 3 dagar och inget svar.
Förresten vet nån om jag kan göra en betalning på ca 10.000 usd black - ingen gräns för engångs eller dags transaktion?

Står inte det under Account och Card Limits? Jag har 24.000 SEK som daglig gräns på mitt enligt appen.

Dock har jag ett nytt kort så GBIT >5000:- går inte igenom :(
 

Matore

Medlem
Står inte det under Account och Card Limits? Jag har 24.000 SEK som daglig gräns på mitt enligt appen.

Dock har jag ett nytt kort så GBIT >5000:- går inte igenom :(
Alltså jag funderar på att uppgradera till black men endast om jag kan göra en betalning på 80.000 kr i usd (inget GBIT utan ett vanligt köp) Har letat men hittar inte tydliga villkor kring gränser på black. Nån som har en bra länk?
 

bayindirb

Medlem
Alltså jag funderar på att uppgradera till black men endast om jag kan göra en betalning på 80.000 kr i usd (inget GBIT utan ett vanligt köp) Har letat men hittar inte tydliga villkor kring gränser på black. Nån som har en bra länk?
Jag tror gräns på kortet ändrar sig efter du har använt kortet ett tag. Kanske jag har fel, vet inte. Men jag har 9.000£ limit per dag och jag har blå kortet.
 
Toppen