Senaste nytt

Invitation to SAS EuroBonus Live

D

Deleted member 30163

Guest
"Ryktet om min död är starkt överdrivet"
Kul att se flera livstecken från SAS, hurra!
 

Tongen2

Medlem
Brace brace brace - det här kan ju betyda lite vad som helst känner jag!
Lite orolig i magen blev jag allt när jag såg detta!
Bra att vi får ställa våra frågor, men tänk om det annonseras ändringar i form av försämringar för Eurobonus :mad:
Väntar med spänning!
 

Thornado

Medlem
Bra att vi får ställa våra frågor, men tänk om det annonseras ändringar i form av försämringar för Eurobonus :mad:

Nejdå, ingen risk för några försämringar. Däremot så kommer de att berätta att de undersökt vad vi kunder egentligen vill ha ut av Eurobonusprogrammet och anpassat erbjudandet för att ge oss förstärkt värde. Bland annat så kommer det bli 10% billigare att köpa muffins för poängen.

Några minuter efter denna inbjudan kom även inbjudan till årsstämman för SAS AB, som hålls 6 dagar efter detta event, så om man vore konspiratoriskt lagd så skulle man ju kunna undra vad som kommer att annonseras på stämman som de inte vill ha frågor kring på eventet...
 

Rebel

Medlem
Har inte fått mailet än men det kommer väl.

Jag gissar att det kommer ramla in ett antal frågor om varför de ändrat hur man får boka bonusresor efter att sas Tallinn stängdes utan att de säger att något ändrats.

Det är en frågan man garanterat inte har”tid” att svara på:rolleyes::rolleyes:
 

TravelARN

Medlem
Jag har ingen möjlighet att delta i eventen imorgon (kommer att sitta på ett flyg just då) men kan någon tänka sig att ställa en fråga att om SAS kan tänka sig att "ångra sig" och gå tillbaka helt och håller till Tallinn när det gäller AmEx 2-4-1?

Vi diskuterade med kollegor den här frågan och varenda en sa att de var redo att betala mer i serviceavgift, om det behövs, än att förlora möjligheterna att boka planerade resor p g a SAS personalens okunnighet.
 

Tonton

Medlem
Jag har ingen möjlighet att delta i eventen imorgon (kommer att sitta på ett flyg just då) men kan någon tänka sig att ställa en fråga att om SAS kan tänka sig att "ångra sig" och gå tillbaka helt och håller till Tallinn när det gäller AmEx 2-4-1?

Vi diskuterade med kollegor den här frågan och varenda en sa att de var redo att betala mer i serviceavgift, om det behövs, än att förlora möjligheterna att boka planerade resor p g a SAS personalens okunnighet.

Det är i mars, inte februari.
 
Toppen