Senaste nytt

Air Canada signature class

squeezen

Medlem
Hej, har letat på nätet efter en uppdaterad översikt på status av retrofit av A330 för air canada utan lycka.

har någon koll på andel av flottan som redan uppgraderats? Vad som är på G komma de månader osv?

funderar på att boka resa över pölen men ör inte taggad på ”poden” då vi reser i par. (Har förvisso inte testat den men känns inte top notch... seatmap antyder pod så då slog det mig att de väl likt Swiss skulle förnya kabinen på alla plan?
 

Senator

Moderator
Hej, har letat på nätet efter en uppdaterad översikt på status av retrofit av A330 för air canada utan lycka.

har någon koll på andel av flottan som redan uppgraderats? Vad som är på G komma de månader osv?

funderar på att boka resa över pölen men ör inte taggad på ”poden” då vi reser i par. (Har förvisso inte testat den men känns inte top notch... seatmap antyder pod så då slog det mig att de väl likt Swiss skulle förnya kabinen på alla plan?

Nej en gammal AC A330 skall man undvika. Men jag kan säga att resa två med deras Signature Class inviterar hellre inte till långa samtal ;) Stora fysiska barriärer mellan mittenstolarna på B787/B777 också som kräver att man lutar en del för konversationer.

Google säger:
Air Canada Launches A330 Cabin Refit | Airways Magazine
Air Canada Airbus A330-300 refurbish configuration - Page 17 - FlyerTalk Forums
Air Canada's first A330 with new business class seats enters service

Jag saknar ett besök i deras Signature Suite som nu äntligen verkar öppna i Vancouver också:
Air Canada Signature Suite
Dock är detta enbart för revenue och inte bonusresor
 
Toppen