Senaste nytt

Fel Fel Fel...

henrik l

Medlem
Vågar inte säga hur ofta dom städar stolfickorna, men jag skulle kunna föreställa mig att om det ser snyggt och prydligt ut och om magasin och säkerhetsföreskrifter ligger på plats, så rotar dom nog inte i onödan med tanke på hur många fickor som ska gås igenom. Har du hört av dig till dem? Borde inte vara några problem för dem att leta rätt på det.
 
Vågar inte säga hur ofta dom städar stolfickorna, men jag skulle kunna föreställa mig att om det ser snyggt och prydligt ut och om magasin och säkerhetsföreskrifter ligger på plats, så rotar dom nog inte i onödan med tanke på hur många fickor som ska gås igenom. Har du hört av dig till dem? Borde inte vara några problem för dem att leta rätt på det.

Fel... jag tänkte inte till nu.
Man visar ju pass när man ankommer till Arlanda i passkontrollen med BA? (visst gör man det alla gånger?)
Minns inte om jag gjorde det (tillfälligt dåligt minne) men har för mig att jag gjort det nästan varje gång i alla fall så då är det ju omöjligt att jag glömde det på planet TROTS att jag inte kommer ihåg att jag tog med mig passet ur fickan.

Då undrar jag vart passet kan ha tagit vägen... för på villovägar är det hur som helst, rejält.
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Trodde först rubriken var ett citat ur Fem myror är fler än fyra elefanter:p

Hoppas du hittar passet, eller åtminstone kommer på var du kan ha tappat det.
 
Passet är hittat... och herrejösses vilket ställe det låg på.
Vände upp och ner på halva huset och till slut hittar man det nedkilat i soffan, långt ner.
Det måste vara systerdottern på 3 år som varit rolig... :eek:
 

Adamsson

Medlem
Jag sitter på 3J, om jag inte ändrar mig :) Åker med flygbussen från Västerås som kommer till Arlanda 17:20 så jag hinner nog inte till loungen, tyvärr. :)
 
Toppen