Senaste nytt

Just nu 30% poängrabatt på bonusresor

Lalaland

Medlem
Försökte boka om redan poängbokad resa, men då visar SAS hemsidan bara fullpris poängen när man ska välja...
Så ni som gör ombokningar, cancellerar ni hela resan o bokar nytt, eller?
 

nissefalk

Medlem
Försökte boka om redan poängbokad resa, men då visar SAS hemsidan bara fullpris poängen när man ska välja...
Så ni som gör ombokningar, cancellerar ni hela resan o bokar nytt, eller?

Om du bara skall ändra datum så gå vidare till betalning så visas samma belopp poäng och skatter som du betalade från början.
 

Lalaland

Medlem
Ok...så när jag nu bokade om hemresan endast, så blev både utresa o hemresa till samma poängpris med 30% rabatt!
Tack för det SAS, det hade jag inte förväntat mig. (Dock så tappade den nya bokningen samtliga personers Eurobonusnummer...)
 

Hafermann

Medlem
Var själv tvungen att ringa in då barcelona inte fungerade med med rabatten. Fick lägga bokningen så justerades poängpriset direkt under samtalet! Så värt ett försök att ringa!
Det är ett flertal destinationer som inte fungerat med rabatten. Men som du nämner löser de det per telefon.
 

chazzie

Medlem
Jag bokade samma resa från Göteborg i mitten av September så hoppas att man är vaccinerad då.....

Ja det får man hoppas! I september har jag en Italienresa uppskjuten från maj 2020 så jag hoppas så klart att båda går av stapeln! Vad just Island och Italien har för krav till sensommaren/hösten är väl omöjligt att sia om, men jag hoppas på den lättnad som blev under sommaren ifjol + massvaccinering kan leda till att det kommer att gå bra. Jag är dock fullt inställd på att ingen av dem blir av, hoppas just nu att ljuset i tunneln inte är tåget...
 

Tongen2

Medlem
Ok...så när jag nu bokade om hemresan endast, så blev både utresa o hemresa till samma poängpris med 30% rabatt!
Tack för det SAS, det hade jag inte förväntat mig. (Dock så tappade den nya bokningen samtliga personers Eurobonusnummer...)

Visst är det fint!
Det är bara gå in på bokningen och lägga in Eurobonusnummer igen, brukar försvinna när man gör några ändringar typ boka om som du gjorde etc.
 
Sista dagen idag. Det finns fortfarande gott om platser till Birmingham och Manchester i sommar. Birmingham har tåg varje timme till Euston, 1h34min. Fanns även en del till Barcelona.
 
Toppen