Senaste nytt

SAS Webshopping

KConny

Medlem
Riktigt segt att de inte får ordning på detta, jag har "sparat" på vissa inköp men nu kunde jag inte vänta längre, dagens i-landsproblem, men trotts allt trist.

Bara för det provade jag att logga in och nu fungerar det... suck suck suck... jag gjorde en rejäl beställning på Care of Carl bara för typ 20 minuter sedan.

Surt. Själv har jag "sparat" i mitt köp sedan december, och nu när portalen väl har återuppstått så finns inte varan kvar i lager någonstans.
"Den som väntar på EB-poäng väntar alltid för länge." - Winston Churchill Mandela Einstein
 

zippan

Medlem
Riktigt segt att de inte får ordning på detta, jag har "sparat" på vissa inköp men nu kunde jag inte vänta längre, dagens i-landsproblem, men trotts allt trist.

Bara för det provade jag att logga in och nu fungerar det... suck suck suck... jag gjorde en rejäl beställning på Care of Carl bara för typ 20 minuter sedan.
Man kan gå in i portalen, trycka på webbshoppen och komma dit så det registrerar. Sen efterregistrera sitt tidigare köp om det är samma dag. Gråzon? Kanske.
 

Vilhelm

Medlem
Kjell & Company ger ju 25p/100kr

Har någon testat beställa med upphämtning i butik? Det ska gå på en kvart och så betalar man i butiken. Nyfiken då många vardagsteknikköp blir när man ändå är i centrumet och handlar mat eller liknande och det vore nice med extrapoängen.
 

zippan

Medlem
Kjell & Company ger ju 25p/100kr

Har någon testat beställa med upphämtning i butik? Det ska gå på en kvart och så betalar man i butiken. Nyfiken då många vardagsteknikköp blir när man ändå är i centrumet och handlar mat eller liknande och det vore nice med extrapoängen.
Jag har gjort det. Poängen trillade in 3 dagar senare.
 
Toppen