Senaste nytt

JetBlue siktar på Boston/New York-London 2021 med A321LR

Palazzi

Medlem
Intressant utifrån att man ska flyga med sk. "Fully flat-säte"/helt horisontellt business-säte och att man därmed har möjlighet till lite "god" sömn (personligen så sover jag iofs ok i lutande säte också...).

Återstår att se om priserna blir attraktiva, och om man skaffar sig något codeshare inom Europa. Air Lingus är väl inte det optimala när man flyger från London som bas.
 

Palazzi

Medlem

Svårt att se några fel där egentligen, men det är såklart en prisfråga.
Nu utgår jag personligen sällan från London, men skulle nog behöva 25% billigare biljetter (i Business) om jag skulle överväga att byta bort Swiss, LH eller BA.
Man ser ut att få en bättre produkt än på Norwegian, så jag hoppas att vi får se en linje till Oslo eller Köpenhamn på sikt.
 

FilipJ

Medlem
Svårt att se några fel där egentligen, men det är såklart en prisfråga.
Nu utgår jag personligen sällan från London, men skulle nog behöva 25% billigare biljetter (i Business) om jag skulle överväga att byta bort Swiss, LH eller BA.
Man ser ut att få en bättre produkt än på Norwegian, så jag hoppas att vi får se en linje till Oslo eller Köpenhamn på sikt.
Särskilt i och med att Norwegian inte ska flyga longhaul längre. Tror de städer du nämner är intressanta prospekt för dem!
 

RobHK

Medlem
Är dehär framtiden alltså, små plan med riktigt business som flyger long haul?

För mig är det inte en nice trend, har svårt för turbulens och dessa småfåglar brukar vingla betydligt mer i luften.
 
Toppen