Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 12-14 Februari!

Doctor-X

Medlem
Superdum fråga som jag har vetat svaret på, men fått totalt hjärnsläpp.
Skulle behöva köpa en ny espressomaskin imorgon för ca 12.000kr, tänkte ta det på Curve. Som jag förstår är det inga problem med GBIT (limit £5000). Men tillåter SAS MC Premium denna transaktion? Aldrig tidigare kör GBIT på belopp över 10000kr. Påverkar GBIT min limit (10k/24h, 20k/72h) för ev. ”kontantuttag” dvs faktura betalning via Billhop/Betalo?
 

Harnos

Medlem
Får tyvärr aldrig dessa mail, har vid flertalet tillfällen gått in och validerat/ändrat mina kommunikationsinställningar hos MC och SAS utan framgång.
Någon som vill dela med sig av sändande domän så jag har något att spåra?
 

Resenären

Medlem
"Få dubbla poäng under tre dagar". Man får ju inte tre dagar, utan det är de dagar som big bang gett oss
Precis. Dessutom har rubriken ändrats från utskicket i september:
sept.jpg


I januari:
jan.jpg


Jag tänker på det gamla skolexemplet: "Modern fick en påse äpplen av barnen, som hon sedan mosade."
 

Buffy

Medlem
Superdum fråga som jag har vetat svaret på, men fått totalt hjärnsläpp.
Skulle behöva köpa en ny espressomaskin imorgon för ca 12.000kr, tänkte ta det på Curve. Som jag förstår är det inga problem med GBIT (limit £5000). Men tillåter SAS MC Premium denna transaktion? Aldrig tidigare kör GBIT på belopp över 10000kr. Påverkar GBIT min limit (10k/24h, 20k/72h) för ev. ”kontantuttag” dvs faktura betalning via Billhop/Betalo?
Glöm inte att ha annat kort underliggande, jag höll på att göra det misstaget nyss.
 
Toppen