Senaste nytt

Miniburk med läsk - var hittar jag dem?!

LarsCph

Medlem
Hej --- Nu da det inte går att resa på riktigt nuförtiden håller vi på med att inreda dotterns rum som hotellrum. Alla vet ju att så behövas en mini-bar så jag har köpt et liten kylskåp. Vanlige 33 cl burkar får plats i det, men jag tycker ju det kunna våra kul med de små 15 cl burkar istället. Jag har hittat bara Coca-Cola att köpa på 15 cl burk, någon som vet om (webshop om det går) var man kan köpa annat end Coca-Cola?
 

GOTBound

Medlem
Ett ställe jag sett sådana på är ICA MAXI i Växsjö, bredvid Värendsvallen.

Jag tror även min lokala ICA MAXI här i GOT även har eller har haft dessa burkar. Mitt tipps din lokala ICA MAXI.
 
Last edited:

011430121

Medlem
Hej --- Nu da det inte går att resa på riktigt nuförtiden håller vi på med att inreda dotterns rum som hotellrum. Alla vet ju att så behövas en mini-bar så jag har köpt et liten kylskåp. Vanlige 33 cl burkar får plats i det, men jag tycker ju det kunna våra kul med de små 15 cl burkar istället. Jag har hittat bara Coca-Cola att köpa på 15 cl burk, någon som vet om (webshop om det går) var man kan köpa annat end Coca-Cola?
När du säger så har jag bara sett Coca Cola i butik, är det någon speciell dryck du söker eller rent allmänt?
 

Frisk78

Medlem
Min Coop-butik säljer Coca Cola och Fentimans tonic i småburkar. Däremot har jag inte sett dessa i några andra i onlinebutik.
 
Toppen