Senaste nytt

Dubbla poäng resp trippla poäng på Nordic Choice Mastercard 15/11-31/12rd

Berglund

Medlem
Stämmer det att man bara kan använda presentkorten på priserna Club Price och Web Price Flex?
Nej.

För övrigt sista bankdagen för året idag, den 30 december. Man behöver alltså sätta in pengar på sitt kort senast idag, för att hinna med de sista transaktionerna med dubbla/trippla poäng idag och imorgon den 31 december. Sen dröjer det, vanligtvis, till juli innan det blir dubbla poäng på kortet igen.
 

intuition

Medlem
En intressant möjlighet är att man kan förskottsbetala sina flexibla bokningar, som man bara säkrat upp med kortnummer.
Lurar själv på att betala ett antal av mina 5x bokningar i februari även om jag inte är hundra på om jag verkligen kommer att bo samtliga.
 

Doctor-X

Medlem
Nej.

För övrigt sista bankdagen för året idag, den 30 december. Man behöver alltså sätta in pengar på sitt kort senast idag, för att hinna med de sista transaktionerna med dubbla/trippla poäng idag och imorgon den 31 december. Sen dröjer det, vanligtvis, till juli innan det blir dubbla poäng på kortet igen.

Tack för påminnelsen @Berglund ! La en inbetalning den 30/12 för att frigöra en del av krediten till 31/12, fick in 20k extra spend den 31/12 :) fint att få in 4000p extra!

Bytte till NCC för 1,5 år sedan och efter att ”The Night Hunt”-poängen trillat in kommer jag vara halvvägs till Gold Lifetime! Trodde aldrig det skulle gå så snabbt (de rådande omständigheterna har ju såklart bidragit). Får se vad 2021 har att bjuda på, men tror säkert att det kan fortsätta med kampanjer under våren då läget är till viss del status quo och när det blir ”normalt” igen återstår att se.
 

John Rambo

Medlem
Kollade idag av mina x5 och x3 bokningar, då jag nyligen haft två vistelser. Inga av de extra poängen hade kommit in som de skulle.. Efter samtal med kundtjänst löste det sig direkt. Den ena bokningen var gjord efter klockan 23:45 (då gick tydligen någon brytpunkt för ”ny dag”) och den andra hade hotellet bara missat av oklar anledning. ...är ni noga så är det värt att hålla koll på
 
Toppen