Senaste nytt

Star Alliances exklusiva lounger

H

Holmion

Guest
Genom Star Alliance har resenärer tillgång till över 1.000 lounger över hela världen, men visste du att Star Alliance även driver åtta lounger i eget regi? Dessa lounger skiljer sig ifrån andra genom att de drivs i Star Alliance-bolagens egna regi. De alliansmedlemmar som flyger på destinationer där dessa lounger finns, är då samlade i…
 

chazzie

Medlem
Loungen på LAX var riktigt trevlig när jag var där 2016. Ojmr så är det Air New Zealand som driver den, deras "hemmalounge" på AKL var fin när jag passerade den 2019... de vet hur man gör.

Inte testat *A-loungen på LAX, men är den skött på samma sätt som Air New Zealands lounge på AKL så är det ett tillräckligt bra kvitto för mig. Hela upplägget där för passagerare i C kan många andra alliansmedlemmar ta lärdom av!
 
  • Gilla
Reactions: ekf

maswan

Medlem
Den på Amsterdam var en riktigt stor förbättring mot den sunkiga kontraktsloungen som SAS hade tidigare när jag besökte den 2019. Riktigt bra matutbud, klart över förväntan när jag trodde att det var samma som senast. Lite bättre än Swiss/Lufthansas Senator-lounger, men med små marginaler.
 
Toppen