Senaste nytt

SAS Amex Elite - 20p/100kr på SAS biljetter..

Såg precis att min SAS bokning bara gav 20p/100kr istället för 30p/100kr (har AMEX Elite).


Ringde in till kundtjänst som dubbelkollade och bekräftade att så var faktiskt fallet. förändringen är på SAS begäran och effektuerades vid årsskiftet.


Det märkliga (åter igen) är att SAS såklart inte uppdaterat detta på sin sida. Gr man på Tjäna EuroBonus-poäng med våra partners | SAS Se alla partners, där AMEX dyker upp först så står det fortfarande ” Med ett SAS EuroBonus American Express® Card tjänar du upp 30 Extrapoäng/100 kr. Välj mellan tre olika kort.” Vilket AMEX tyckte var ytterst märkligt och skulle ta det vidare.


PS. Om detta redan diskuterats i någon annan tråd så får moderatorerna gärna ta bort denna.
Det står på , i mitt fall, amexfakturan från dec
 

M.K

Medlem
Det finns redan en tråd om detta i kreditkortsdelen.

Som väntat SAS beslut som jag skrev där. Bra med bekräftelse från kundtjänst. Jag fortsätter ha min mening om att det är dålig business att jaga iväg kunder som säger upp sina kort, speciellt nu då resandet är ytterst begränsat. Det kan inte röra sig om många poäng. Jag hade då gjort tvärtom.
 
Toppen