Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

011430121

Medlem
Jag var idag kontakt med Sveg skulle boka om anslutnings flyg ARN-FRA-ARN från LH Eco med långa anslutnings tider i FRA 6 timmar ut och 6,5 timmar hem
SAS har släpp platser idag och det fans platser i plus och med betydligt kortare väntetider i FRA

Fick tala me en kille som bokade om mig på 1 minut, informerade mig om det blev högre skatter efter att HAN skickat till berörd avdelning för kontroll skulle han ringa för att få kortnummer, efter 2 timmar var ombokningen klar och jag kunde välja plats

Jag har varit kontakt med ”nya” Tallinn två gånger och har fått minst lika bra service som hos ”gamla” Tallinn
 

bnr

Medlem
Jag var idag kontakt med Sveg skulle boka om anslutnings flyg ARN-FRA-ARN från LH Eco med långa anslutnings tider i FRA 6 timmar ut och 6,5 timmar hem
SAS har släpp platser idag och det fans platser i plus och med betydligt kortare väntetider i FRA

Fick tala me en kille som bokade om mig på 1 minut, informerade mig om det blev högre skatter efter att HAN skickat till berörd avdelning för kontroll skulle han ringa för att få kortnummer, efter 2 timmar var ombokningen klar och jag kunde välja plats

Jag har varit kontakt med ”nya” Tallinn två gånger och har fått minst lika bra service som hos ”gamla” Tallinn
Det måste vara yin & yang som kämpar för att hamna i någon sorts neutralitet/harmoni igen efter alla dina förseningar med British Airways... :D
Nu har du bara tur ett tag framöver!
 

nixa

Medlem
Som uppdatering på en post jag gjort tidigare, hade fått betala både 375 och 450 i avgift när jag skulle boka. De 375 blev dock återbetalda så åker någon annan på det ring tillbaka!

När det gäller leg for leg bokningar.. jag måste haft superflyt med handläggare för jag bokade 4 pers, 2 bokningar, leg for leg, med olika flygplatser på bokningarna vid returresan också, utan problem. Så vissa kan tydligen lösa allt åt en!
 
Ringde in för en stund sen för att lägga på en 2-4-1 på en existerande Fly-Premium bokning för att spara några poäng.
Vouchern jag vill använda var redan applicerad på en annan bokning. Frågade om det gick att flytta den vouchern till den bokningen jag faktiskt ville ha den på. Inga problem fick jag som svar, tog några minuter att göra iordning bara.

Nu fick jag ett refund notice, blev såklart nervös efter att ha läst tråden om boten som avbokar. Tur nog gällde refund noticen för en bokning på samma rutt som jag avbokade i december
 
Ringde in för en stund sen för att lägga på en 2-4-1 på en existerande Fly-Premium bokning för att spara några poäng.
Vouchern jag vill använda var redan applicerad på en annan bokning. Frågade om det gick att flytta den vouchern till den bokningen jag faktiskt ville ha den på. Inga problem fick jag som svar, tog några minuter att göra iordning bara.

Nu fick jag ett refund notice, blev såklart nervös efter att ha läst tråden om boten som avbokar. Tur nog gällde refund noticen för en bokning på samma rutt som jag avbokade i december
Går det att kombinera FlyPremium och 2-4-1?
 
Laddar upp inför min årliga Sydamerikabokning. Det går inte att hitta platser och boka allt i ett svep utan måste göras steg för steg. Ofta går ju alla dom fyra tillåtna leggen åt, inte för att det är så kul att flyga utan för att det faktiskt krävs. 1-2 i Europa, 1 lång nattflyging, 1-2 till i Sydamerika, samma på hemvägen. Hoppas kundtjänst förstår detta, annars kommer det vara omöjligt. Wish me luck!
 
Last edited:
Toppen