Senaste nytt

Turkish Airlines 40% rabatt på economy och business. Boka 13-14/1, res fram t.o.m. 31/12.

E.K

Medlem
Gjorde några provbokningar och man kan faktiskt åka hem på nyårsdagen till kampanjpriset.

Det verkar inte finnas några datum restriktioner på kampanjen heller.
Ett litet exempel till den som är i behov av en "mileage run" på en helg!!

Skärmbild (76).png
 

GOTBound

Medlem
Vilka hotell är det som Turkish bjuder på vid långa layover [+9 i Business +12 i Economy]?

EDIT: Med tanke på att de bytte flygplats för sina operationer häromsistens.
 

sbbn017

Medlem
Vilka hotell är det som Turkish bjuder på vid långa layover [+9 i Business +12 i Economy]?

EDIT: Med tanke på att de bytte flygplats för sina operationer häromsistens.

Jag fick bo på ett väldigt fint hotell förra året i februari, jag minns tyvärr inte vad det hette dock.
Middagen som ingick var god.
Det negativa var att det tog ca 1h med shuttlebuss för att ta sig dit (det låg i Istanbul). Jag vet inte om tanken är att fortsätta använda hotell så långt bort eller om dom ska använda något närmare flygplatsen.

Kan tillägga att jag flög business.
 

JacobGBG

Medlem
Biz biljetter är i K klass så 150% intjäning till EB.

Så GOT-MNL via IST blir ~21k poäng för 15kkr. Inte direkt Mileage run men helt klart schysst intjäning om man kan hitta praktisk/fritids nytta.
 

mischadee

Medlem
Hmm, får bara upp J-klass (100% till EB) för Bangkok för 12500 kr.

EDIT: Kanske bara för att det är avreseort ARN?
 
Last edited:

mischadee

Medlem
Kanske är många som jag som letar efter de där sista 13 000 poängen så man kan fortsätta jakten på EBG Lifetime :). Då är denna kampanjen perfekt. En natt i Manila och Turkish nya A350 är ju inte helt fel hehe.
 
Toppen