Tonton
Medlem
Om man vill lyfta sitt missnöje med detta till SAS, vem hör man av sig till då?
Kundtjänst.
Om man vill lyfta sitt missnöje med detta till SAS, vem hör man av sig till då?
Jag kan tycka att de kunde ta bort förmånen att välja främre raden för Gold och enbart låta Diamond få välja dessa platser gratis. Men det som de nu gjort är för mycket. De platser man kan välja gratis som Gold vill man ju inte ha ändå så den resterande “förmånen” att välja dåliga platser gratis är inte mycket till förmån..
Men även den bästa förbätttingen vi sett för diamond på länge.
Det är väl något i den stilen som tex BA har? Ju högre status man har desto längre i förväg kan man välja plats. Vet inte om det till och med är så att högsta status kan välja redan vid bokning, som man kunnat på sas?Ja eller typ ge Diamond förtur på att välja vissa platser. Att kunna välja säte fritt har varit enda anledningen för EBG att välja SAS Go framför Y på andra Star Alliancebolag såsom United eller LH. Så det kan nog leda till att många med EBG väljer bort SAS i Go
Om man vill lyfta sitt missnöje med detta till SAS, vem hör man av sig till då?
Specifikt, customer care formuläret på Kontaktformulär | SASKundtjänst.
Är det en förbättring för Diamond, isåfall vad är den?Men även den bästa förbätttingen vi sett för diamond på länge.
Mindre konkurrens om platserna.Är det en förbättring för Diamond, isåfall vad är den?
Jag har ofta just SAS, LH och United att välja på med mitt resmönster (i economy).Ja eller typ ge Diamond förtur på att välja vissa platser. Att kunna välja säte fritt har varit enda anledningen för EBG att välja SAS Go framför Y på andra Star Alliancebolag såsom United eller LH. Så det kan nog leda till att många med EBG väljer bort SAS i Go
Förstås!Mindre konkurrens om platserna.
Är det en förbättring för Diamond, isåfall vad är den?
Mindre konkurrens om platserna.