Senaste nytt

Skynda och fynda: 25% rabatt på alla Longhaul Avios bokningar t.o.m. 19 November!

henrik l

Medlem
Det förklarar varför jag bara behövde betala 310 000 Avios för 3 pers när jag brände min 2-4-1 voucher och bokade GOT-NYC i F i maj. Har dock inte sett någon info om det här.
 

Senator

Moderator
Fick precis mail från Executive Club om detta:


Dear Mr Senator,

One year ago we introduced Avios to the Executive Club. Now, to celebrate our first fantastic year, we're inviting you to take part in our 25% off reward flights sale.*

This offer is an all cabin sale on British Airways operated flights to Zone 4 destinations and beyond. All you have to do is book a reward flight between 14 and 19 November 2012 and you'll need 25% fewer Avios, provided you travel before 31 May 2013. Of course, the sooner you book the better. Seats are limited. What's more, the 25% saving applies to reward flights booked with our partner airline Iberia, as well.

So celebrate our first anniversary in style with this wonderful opportunity to get reward flights that are just a bit more rewarding.
 

Senator

Moderator
Har nu bokat till flickvän för påskresa 2013 till NYC

BA779 ARN-LHR CE
BA179 LHR-JFK F
BA184 EWR-LHR CW
BA776 LHR-ARN Y (bara det som finns just nu)
97 500 Avios + 3 800kr

Väntar in en "request" att flytta henne till CE på vägen hem. Lite "gambling" för min del då jag satsar på en sedvanlig BA rea den 26 december så man kan boka in sig själv på samma resa...

Points Boostern kommer generera 65 000 Avios i år för min del, så en rätt bra utväxling på det lilla jag har rest i år.
 

JensE

Medlem
Ganska svårt att få tag på feeders till LHR har jag märkt.
När jag söker award från ARN så vill dom hela tiden skicka mig via LCY.

Känns kanske som en bättre väg att gå att boka en CE ToR till LHR cash och sedan kör award ex UK?
 

Homer

Medlem
För min del skulle jag inte slösa en enda Avios på afternoon tea eller extended breakfast som det oftast är frågan om, byxljummen champis hjälper inte.
 
Toppen