Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Big Birger

Medlem
Betalade en lunch på "Usine Bistro" med mitt anslutna Amex, men missade så klart att ta kvittot. Inga poäng. Så jag roade mig med att äta lunch där en annan dag, bara för att spara kvittot denna gång och se varför det inte fungerar. Det kom inga poäng den gången heller, men nu har jag anmält poängen som saknade. 100 poäng/100 kr är inte att förakta.

Så om du använder anslutet kort på Usine, spara kvittot.
 

M.K

Medlem
@ClausLimhamn Tack för tipset!

Jag brukar inte bry mig om efterregistreringar med Everyday och samlar inte heller på privata kvitton. Trevligt ändå med poäng som kommer in, blir en del, och det fungerar vad jag vet för det mesta.

Jag provade iaf tipset med fem Amex köp innan jul. Partnerlistan kollades efter inlägget ovan mot köp och sedan skickades transaktionerna in. Fyra av fem har nu blivit bekräftade. Endast den med lågt värde som blippades saknas. Lätt värt fem minuter!
 

GOTBound

Medlem
Svenssons i Lammhult, är det någon som vet av erfarenhet om Eurobonuspoängen trillar in även om jag handlar via deras hemsida med registrerat kort?

De möbler vi skall köpa finns inte butik, back-upp plan blir att beställa och betala i butik om inte weben generar Eurobonuspoäng.
 

FilipJ

Medlem
Här tar man ju gärna notan...
E42CAB61-7028-4BCE-94BA-96307B9046EF.jpeg
 
Hur ser det ut med möjligheten att registrera SAS Mastercard premium? Fungerar det fortfarande? Får nämligen felmeddelanden på försök att registrera kortet.
”Ett fel uppstod när du kopplade ditt kort. Försök igen eller försök med ett annat kort. Om problemet kvarstår, läs vår FAQ för information om länkbara kort.”
Fick du någon lösning på detta?
 
Toppen