Senaste nytt

Hilton Slussen har dragit ner på förmån

Rickard_O

Medlem
Blev igår "bara" uppgraderad till twin deluxe with view för en natt nu på lördag, och min fråga är.
Har någon blivit uppgraded till det och sen även uppgraderad igen för att få ett executive rum?

Tänkte att annars får man väl fråga snällt i repan när man checkar in om man verkligen ska behöva bo i ett vanligt twin deluxe bara :rolleyes:
 

Tonton

Medlem
Blev igår "bara" uppgraderad till twin deluxe with view för en natt nu på lördag, och min fråga är.
Har någon blivit uppgraded till det och sen även uppgraderad igen för att få ett executive rum?

Tänkte att annars får man väl fråga snällt i repan när man checkar in om man verkligen ska behöva bo i ett vanligt twin deluxe bara :rolleyes:

Ja, jag snackade till mig en svit sist, från billigaste rummet. :)

Frågade om de hade en svit tillgänglig och vad kostnaden isf skulle vara. voilá, så hade jag fått uppgradering på uppgraderingen :)
 

GOTBound

Medlem
Är gymmet öppet?
På hemsidan är det enbart en notis om att Exec loungen är stängd under not available.

Frågas av mig som är lokaliserad utanför Stockholm och faktiskt kommer på hotellet.
 
Last edited:

fcx

Medlem
Är gymmet öppet?
På hemsidan är det enbart en notis om att Exec loungen är stängd under not available.

Frågas av mig som är lokaliserad utanför Stockholm och faktiskt kommer på hotellet.

På hemsidan står det ju att de städar gymet oftare, så antar att det är öppet? Alternativt att de erbjuder träning i gymet bredvid.

Jag har bott alla nätter som jag bokat på Slussen, trots att jag har gångavstånd "hem". Allt annat vore ju rent slöseri med pengar :)
 
Toppen