Senaste nytt

Istanbul - Stockholm direkt i economy eller business via Frankfurt?

@palmen
Vi får se på måndag :)
Jag har redan bokat denna resa men ska nu ändra datum. När jag bokade så gav jag SAS sträcka för sträcka så det kanske var därför de inte såg det.
Jag Tror det beror på Married som skrevs tidigare. På de datumen jag redan har bokat finns det bara i1 kvar. Vilket tyder på att de hänger ihop.
 
Last edited:
Tallin hittade TK hela vägen ARN-IST-DPS i I Bussiness i Sommar, jag letade på United men hittade inget där, Tallin fixa detta på fem minuter! Lycka till Hoppas bara denna blir av?
 
Ringde idag och skulle se om de hittade business på min nuvarande avgång. Men de hittade ingen (trots att det står att det ska finnas en kvar när jag tittar.) de fick bara upp economy. Det kanske är så att de inte släppa till eurobonus ännu?
 

palmen

Moderator
Ringde idag och skulle se om de hittade business på min nuvarande avgång. Men de hittade ingen (trots att det står att det ska finnas en kvar när jag tittar.) de fick bara upp economy. Det kanske är så att de inte släppa till eurobonus ännu?
Som sagt, att det finns I1 enligt expertflyer betyder absolut inte att Eurobonus kan boka detta. Det betyder bara att det finns en award tillgänglig, men säger inget om vilka program som kan boka platsen, samt om married segment kan spöka.
 
Toppen