Senaste nytt

Den stora tråden för diverse inbjudningar.

ekf

Medlem
För er som vill testa nya matkassar/lådor så har jag några koder till Hello Fresh.

Koderna gäller fr.o.m den 24/12! och ger 250 kr rabatt på första lådan och 100 kr rabatt på andra lådan. För villkor och koder, se bifogat foto. Först till kvarn.

Ps, det går att betala med Amex via Paypal för att få lite poäng.

Disclaimer: Jag får ingen kickback eller liknande om kodena används utan tänkte bara att det är synd om de bara förfaller..
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    82,6 KB · Visningar: 267

Hafermann

Medlem
OBS! Bonus utgår endast med inbjudningslänk.

För er som har möjlighet att använda e-sim (alla med hyfsat nya telefoner), så kommer här en bra möjlighet.

Jag signade själv upp för DENT idag via inbjudningslänk. Erbjudandet består av att man klickar på länken, laddar ner appen, laddar 1 GB data (för 4.99 usd) och då får 5GB på köpet. Man har då 6GB data som varar i ett år från laddningsdatum och fungerar i 80 länder. Konceptet fungerar som ett kontantkort, dvs inga kostnader utöver det man väljer att ladda.

Betala med kort eller paypal så att du får lite bonuspoäng också. :)
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Från Aimo

Hej!

Vi vill ge dig en liten boost inför Alla hjärtans dag. Ta en aimo när du behöver i februari och få 100 credits att köra för.

Gå till menyn/credits i appen och lägg in koden SUFI23 så får du 100 credits att resa för. Koden är giltig till och med 28 februari. När du lagt in koden har du 14 dagar på dig att köra.

1 credit = 1 kr att köra för.
 

Brandten

Medlem
Har jag frågat förut? Ser inte något om det i första posten. Men måste man be om inbjudan eller kan jag dunka ut en 100kr BOLT rabatt här?

Lika bra att fråga innan jag postar.
 

palmen

Moderator
Har jag frågat förut? Ser inte något om det i första posten. Men måste man be om inbjudan eller kan jag dunka ut en 100kr BOLT rabatt här?

Lika bra att fråga innan jag postar.
Vi tillåter inte någon att lägga ut sina egna värvningslänkar på forumet, av den anledning finns denna tråd bland annat som folk kan fråga i om de vill bli värvade till något. Enda undantaget är Amex där vi kör 5 utvalda värvare som roterar sedan några år tillbaka.

Skulle folk få lägga ut sina värvningslänk här skulle vi snabbt ha trådar med 500 inlägg som bara är en länk till sin värvning.

/Moderator
 
Toppen