Senaste nytt

Julbonus 6000 extrapoäng Amex Elite

Rokkoko

Medlem
Jag signade upp men hade typ 1500 kr spend kvar. Köpte bl.a. ett presentkort nu men står givetvis bara som reserverat. Hoppas det bokförs idag ändå.
 

Bryant

Medlem
Signade up. Betalade på Billhop med fel kort. Tappade plånboken. Spärrade alla kort. Strul med Amex korttryckeri innebar att rätt kort (det som var med i kampanjen) ramlade ner på mattan 29:e efter att jag handlat nyårsmat. Går till ICA den 30:e och köper ett gäng presentkort och håller tummarna att köpet ska ramla in på rätt sida. Idag ser jag att mina extra 6000 poäng är bokförda. Phu
 

Dawes

Medlem
Lägger den här då frågan berör.
Är detta den senaste kampanjen som rullat vad gäller elite kortet?
Platinum har ju behållt ett väldigt bra värde 2021 medans elite verkligen gått på tomgång.
Eller har jag missat något?
Värdet på 20k baspoäng och voucher i all ära men borde det inte vara hög tid för någon kampanj även för elite?
 

palmen

Moderator
Lägger den här då frågan berör.
Är detta den senaste kampanjen som rullat vad gäller elite kortet?
Platinum har ju behållt ett väldigt bra värde 2021 medans elite verkligen gått på tomgång.
Eller har jag missat något?
Värdet på 20k baspoäng och voucher i all ära men borde det inte vara hög tid för någon kampanj även för elite?
20k statuspoäng är ju i sig bara det lätt värt 4800 kronor. Jag skulle inte hålla andan efter en kampanj likt denna i alla fall.
 
Toppen