Senaste nytt

Sökes: Awardresa från Stockholm till Seychellerna eller Maldiverna

Johan314

Ny medlem
Här fanns verkligen bra info! Tack för detta @anjak!

Kolla Zanzibar också som alternativ !! Inte bättre stranden än Seychelles men ingen PCR behövs, soligt bra priset och massa aktiviteter man kan göra !! Pm om du behöver mer info !
Kan definitivt vara av intresse! Letar efter något all inclusive. Kikar och PM:ar dig.

En till fråga: Visst går det att köpa *A biljetter med Eurobonus poäng nu när det är pandemi? Man samlar på sig flygkoder och datum och ringer sedan till Tallin? Eller är det helt stopp nu? :rolleyes:
 

djmanosv

Medlem
Ethiopian kanon!
Turkish kanon!
Air India kanon!
Lufthansa (business) tråkig.
Austrian överreklamerad.

Polare på Zanzibar nu ser riktigt bra ut och "enkelt" att komma dit/in.
Zanzi 90 dagar turist Visa kostar 50$ så att du vet

Finns flera All inklusive 4-5* i Zanzibar, mest av dem erbjuder Half Board eller Full Board om man betalar extra. Ingen kostnad för Barn under 3-4

Och Addis ny GOLD lounge är härlig med bra mat och Ethiopisk nybryggt kafe
 

Johan314

Ny medlem
Har nu sökt hela dagen :)
Hittade denna (enkel)resa till Maldiverna i Business:

Utresa: 2021-06-03, 7:20 - 10:05 Stockholm, SE (ARN) to Male, MV (MLE)

ARN to ZRH (SAS)
FLIGHTSK 605
Airbus A320

ZRH to DEL (SWISS)
FLIGHTLX 146
Airbus A330-300

DEL to MLE (Air India)
FLIGHTAI 263
Airbus A321

Det verkar som om det finns ändå en möjlighet. Rätt schyssta tider också dessutom.
Kikar nu efter en returresa. Hoppas att jag gör rätt nu, det lär jag iaf få höra av Tallin när jag kontaktar dem :)
 

Brandten

Medlem
Har nu sökt hela dagen :)
Hittade denna (enkel)resa till Maldiverna i Business:

Utresa: 2021-06-03, 7:20 - 10:05 Stockholm, SE (ARN) to Male, MV (MLE)

ARN to ZRH (SAS)
FLIGHTSK 605
Airbus A320

ZRH to DEL (SWISS)
FLIGHTLX 146
Airbus A330-300

DEL to MLE (Air India)
FLIGHTAI 263
Airbus A321

Det verkar som om det finns ändå en möjlighet. Rätt schyssta tider också dessutom.
Kikar nu efter en returresa. Hoppas att jag gör rätt nu, det lär jag iaf få höra av Tallin när jag kontaktar dem :)
Tiderna ser bra ut med långa loungetider mellan flygningarna. Stämmer det att AI263 går via TRV? Isåfall kolla alla evt regler för det (tänker på ARN-DME-SIN) som väl? behöver visum tex.
 

aruba1

Medlem
Tiderna ser bra ut med långa loungetider mellan flygningarna. Stämmer det att AI263 går via TRV? Isåfall kolla alla evt regler för det (tänker på ARN-DME-SIN) som väl? behöver visum tex.
Har flugit DEL-MLE AI263 som mellanlandar i TRV för att släppa av/på passagerare. Ska man vidare till MLE sitter man kvar på sin plats. Om jag inte minns fel tog hela proceduren runt 45-60 min. Minns också rätt så väl att AI263 räknades som international flight. Var så i varje fall 2019 när vi flög.
 

Johan314

Ny medlem
Kort uppdatering:
Ringde SAS i Tallin för att boka de datum som jag hade hittat via United Airlines hemsida. Enligt sidan så finns platser kvar i Business men kundservice sa att de inte kunde se några :( så det fanns inte mycket jag kunde göra (denna gång).
Blev istället en resa till Split till sommaren via SAS egen hemsida.
Har poäng och en till 2-4-1 voucher kvar, så får planera lite bättre nästa gång med Business-resa.
Stort tack för all hjälp och input!!
 
Toppen