Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Update. Ringde igen för att fråga om ANA till Tokyo Dec 2021. De hittade inget på mina datum som jag såg i awardfares och sa dessutom att de kan boka senast November nästa år, inte December som jag tänkt. Dock hittade de inte mina datum i November heller som jag föreslog. Bara att försöka igen om nån vecka då. De hittade bara Lufthansa och TK.
 

ekf

Medlem
Tänk vad mycket bättre det hade varit om onlinebokningen kom igång igen, eller t.o.m. dess föregångare, onlinereservationen.
Då hade man sluppit kundtjänstlotteriet och samtidigt haft ett facit på vad som faktiskt går att boka, utan att använda mer eller mindre kvalificerade gissningar baserat på tillgång för andra bonusprogram...
 

korthoga

Medlem
Efter att ha sneglat på Amex länge så slog jag till i början av november på ett Amex Premium där man fick 30 000 poäng med spend över 30k innan december slut. I appen kunde jag innan se hur mycket jag hade kvar till 150k och vouchern. Jag nådde 150k förra veckan. All information försvann i appen och sen har jag inte sett eller hört något.
Min fråga är: Hur får man vouchern? :)
Undrar samtidigt om ni kanske vet om när de där 30 000 poängen kommer och om man får fortsatt poäng efter 150k spend per år?
På Mastercardet jag har så har jag tidigare nått taket på 150k spend i typ juli och inte fått poäng på resten av året. :(
 

palmen

Moderator
Efter att ha sneglat på Amex länge så slog jag till i början av november på ett Amex Premium där man fick 30 000 poäng med spend över 30k innan december slut. I appen kunde jag innan se hur mycket jag hade kvar till 150k och vouchern. Jag nådde 150k förra veckan. All information försvann i appen och sen har jag inte sett eller hört något.
Min fråga är: Hur får man vouchern?
Undrar samtidigt om ni kanske vet om när de där 30 000 poängen kommer och om man får fortsatt poäng efter 150k spend per år?
På Mastercardet jag har så har jag tidigare nått taket på 150k spend i typ juli och inte fått poäng på resten av året.
Logga in på sas och provboka en bonusresa, då borde du se högst upp om du har en voucher. Annars får du ringa sas och fråga.

Din spend fortsätter generera poäng på amex, finns mig veterligen ingen gräns.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen