Senaste nytt

Amex - Lounge on the go, även med SAS Amex Elite under 2021

palmen

Moderator
Har tydligen gått ut ett mail där det lite kryptiskt stod att SAS Amex Elite skulle få Lounge on the go på Arlanda under 2021 (står inte exakt när).

Bekräftades även av Amex på Facebook att så är fallet.

Jag antar att konceptet blir samma som för Amex Gold som väl har det idag.
 

mha321

Medlem
Oj, en faktiskt förbättring i dessa dagar. Det var ju trevlit -- och lite "plåster på såren" för nedskuren intjänning på sas.
 

JAONHA

Medlem
Screenshot_20201221-230513__01.jpg
Precis som Palmen skriver fanns nyheten med i årets julhälsning från American Express/Fredrik S.

Beskrivning av gold-förmånen som Palmen nämner i sitt inlägg
Lounge on-the-go på flygplatsen | Kundservice | Amex Sverige
 

Greger

Medlem
Har tydligen gått ut ett mail där det lite kryptiskt stod att SAS Amex Elite skulle få Lounge on the go på Arlanda under 2021 (står inte exakt när).

Bekräftades även av Amex på Facebook att så är fallet.

Jag antar att konceptet blir samma som för Amex Gold som väl har det idag.

Jag kan ju läsa innantill, men alltid säkrast höra efter igen med er då. Den här lounge-on-the-go förmånen gäller alltså endast för Arlanda (Pontus in the Air) och inte övriga flygplatser/tågstationer?
 

palmen

Moderator
Jag kan ju läsa innantill, men alltid säkrast höra efter igen med er då. Den här lounge-on-the-go förmånen gäller alltså endast för Arlanda (Pontus in the Air) och inte övriga flygplatser/tågstationer?
Initialt gäller det bara på Arlanda enligt infon som kommit ut. Om de utökar det framöver får framtiden visa.
 

palmen

Moderator
Bra förmån men Amex Sverige behöver tänka på andra sidan landet med, typ Sveriges andra största stad Göteborg.
Det är väl lite så de jobbar, man börjar med Stockholm och rullar sen successivt ut det på andra ställen i landet. Var samma med fast track.
Är tämligen säker på att det kommer även till Göteborg under 2021
 
Toppen