Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Axxo

Medlem
Min resa för två i First till Tokyo i juni har också blivit avbokad :( Vet ej varför? Biljetterna går fortfarande att köpa.
 

Doctor-X

Medlem
Min resa för två i First till Tokyo i juni har också blivit avbokad :( Vet ej varför? Biljetterna går fortfarande att köpa.

Kanske samma sak som hänt några andra här på forumet i veckan att en bot bokat av resor till höger och vänster.

Biljetterna är ombokade x flera pga rådande läge.

Ringde in nu på morgonen till 018-nummret, fick som normen är nu prata med en svensk som efter att jag berättat läget behövde prata med en kollega. Blev bortkopplad i ca 15min, efter det kom han tillbaka och meddelade att biljetterna var återställda. Jag frågade om det var så att de inte biljetterat biljetterna, men han påstod att det var en bot som hade avbokat resan?! Men försäkrade nu att detta inte skulle hända igen och att jag ska kan känna mig trygga att de kommer ligga kvar och att de gjort någon manuell justering för att boten inte ska avboka igen.

Namnen fanns kvar i bokningen men inga sittplatser och endast mitt eurobonusnummer.

Måste säga att man blir ju lite oroad om detta händer flera och om det nu finns någon bot som kan avboka resor till höger och vänster - det är ju inte så att jag varje dag är inne och kollar att mina bokningar finns kvar och då önskar man ju att man borde få något mail från SAS. Jag fick ingen notis via appen, men Mrs Doctor-X fick, så utan detta hade jag inte haft någon aning om att detta hade hänt. Även om jag nu blivit lovad att detta inte ska hända igen, måste jag nog erkänna att jag är rädd för att det ska hända igen och att man inte kan ringa 018-numret under julhelgen och min flight avgår morgonen den 28:e dec (dvs måndag morgon innan de öppnar kundtjänsten).

@skumbanan man vill ju absolut inte tappa en F-resa, det hade varit katastrof. Dessa försvinner ju lika snabbt igen om de nu ens går tillbaka och blir tillgängliga igen.
 
Ringde nu för att boka mina Tokyo nov / dec 2021 som jag försökte förra veckan men samtalen bröts så det blev aldrig klart. Nu förklarade en dryg SAS-agent att det inte går att boka då att jag får återkomma i Januari / Februari. Jag sa, hur kommer det sig att de 3 gånger förra veckan jag ringde och pratade om dessa resor så var det inga problem?

"Nu är det mitt besked att det inte går att boka".

Fyfan säger jag bara. Är det HUACA som gäller?
 
Gjorde en HUACA och fick prata med Joel som hade koll på att det där händer. De skulle återkomma vi får se när, gäller att ha lite koll på den här nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen