Biljetterna är ombokade x flera pga rådande läge.
Ringde in nu på morgonen till 018-nummret, fick som normen är nu prata med en svensk som efter att jag berättat läget behövde prata med en kollega. Blev bortkopplad i ca 15min, efter det kom han tillbaka och meddelade att biljetterna var återställda. Jag frågade om det var så att de inte biljetterat biljetterna, men han påstod att det var en bot som hade avbokat resan?! Men försäkrade nu att detta inte skulle hända igen och att jag ska kan känna mig trygga att de kommer ligga kvar och att de gjort någon manuell justering för att boten inte ska avboka igen.
Namnen fanns kvar i bokningen men inga sittplatser och endast mitt eurobonusnummer.
Måste säga att man blir ju lite oroad om detta händer flera och om det nu finns någon bot som kan avboka resor till höger och vänster - det är ju inte så att jag varje dag är inne och kollar att mina bokningar finns kvar och då önskar man ju att man borde få något mail från SAS. Jag fick ingen notis via appen, men Mrs Doctor-X fick, så utan detta hade jag inte haft någon aning om att detta hade hänt. Även om jag nu blivit lovad att detta inte ska hända igen, måste jag nog erkänna att jag är rädd för att det ska hända igen och att man inte kan ringa 018-numret under julhelgen och min flight avgår morgonen den 28:e dec (dvs måndag morgon innan de öppnar kundtjänsten).
@skumbanan man vill ju absolut inte tappa en F-resa, det hade varit katastrof. Dessa försvinner ju lika snabbt igen om de nu ens går tillbaka och blir tillgängliga igen.