Senaste nytt

Ditt reseår 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

MartinH

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 17
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 31049
  3. Vilka flygbolag har du flugit? Firefly, AirAsia, Malindo, ANA, United, JAL, Singapore och SAS
  4. Nya flygplatser besökta under året? KUA Kuantan, HNL Honolulu
  5. Nya flygbolag testade under året? N/A
  6. Nya besökta länder? N/A
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 58
  8. Bästa hotellvistelse? Conrad Bali
  9. Sämsta hotellvistelse? Inget fel på stället, men Shell Out Cenang, Langkawi, var inte direkt lyxigt
  10. Bästa reseminnet? Första gången på Hawaii, var precis så nice som jag hade hoppats, nästa gång får det bli mer än 4 dagar... Med polarna på Bali för den enes 50årsdag.
  11. Sämsta reseminnet? Skulle flugit ANA F på A380 till Hawaii, men min bokning hade fått ett inställt flyg och allt sket sig. Lyckades göra 2 panikbokningar och kom fram till Hawaii i tid med United C istället.
  12. Största överraskningen? Hade många timmar i SFO Polaris lounge. Var så trött efter flugit ekonomi hela natten från Hawaii att jag inte orkade äta eller dricka nåt!
  13. Annat "första gången" under året?
  14. Mål för 2021? Kunna resa igen...
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020?

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

rvarttinen

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? - 1
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året?
  3. Vilka flygbolag har du flugit? - KLM
  4. Nya flygplatser besökta under året? - 0
  5. Nya flygbolag testade under året? - 0
  6. Nya besökta länder? - 0
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? - 10
  8. Bästa hotellvistelse? - Delad mellan Dorsia, Göteborg, och Hotell Borgholm, Borgholm Öland
  9. Sämsta hotellvistelse? - Bo Pensionat, Öland (inte direkt dåligt egentligen, men inte särskilt lyxigt)
  10. Bästa reseminnet? - lunchen på W Amsterdam, kul, gott och precis sådär W:igt det ska vara
  11. Sämsta reseminnet? - besvikelsen under besöket på rest. Thörnströms Kök i Göteborg
  12. Största överraskningen? - restaurangen på Hotell Magasin 1 i Mörbylånga
  13. Annat "första gången" under året? - testat många lokala ställen nära hemmet
  14. Mål för 2021? - Karibien, Dubai och kanske någon huvudstad i Europa (Paris, Barcelona eller Lissabon)
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? - inspiration till nya resmål
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? - Berglunds reseberättelse, "Den flygande Holländaren"!
  2. Bästa loungen? - KLM Crown Lounge Schengen
  3. Sämsta loungen?
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? - Karibien i maj
  2. Bokade resor som fått ställas in? - 0
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? - hyrt bil
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? - de fantastiska bullarna från Les Petits Boudins (Fridhemsgatan, Stockholm)
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? - kollat mycket på film, läst böcker och artiklar om olika resmål
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? - nej, egentligen inte ...
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? - kunna röra mig på att naturligt och avslappnat sätt utanför hemmet
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? - Bora Bora, Tahiti, kanske också Bawah Reserve, Indonesien
 

Tongen2

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 5, tydligen
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 1090 miles
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS
  4. Nya flygplatser besökta under året? Nej
  5. Nya flygbolag testade under året? Nej
  6. Nya besökta länder? Nej
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 2
  8. Bästa hotellvistelse? Inget
  9. Sämsta hotellvistelse? Jag vet inte om det bara är jag som är tokig med höga förväntningar med NCC Guld-status...? Men lite mer trevligt bemötande i receptionen hade jag kunnat önska mig som guldmedlem.
  10. Bästa reseminnet? Första flighten med min dotter! Hon sov hela vägen.
  11. Sämsta reseminnet? Tredje flighten med min dotter! Blev lite väl grinigt där ett tag.
  12. Största överraskningen? Att SAS fullkomligt skiter i att betala tillbaka pengar till sina kunder i tid och att de skiter i sina trogna medlemmar med uteblivna svar och bortförklaringar när man ställer frågor.
  13. Annat "första gången" under året? Blivit pappa!
  14. Mål för 2021? Målet för 2020 var en first first, som var bokad i november i år, men såklart avbokad. Så den står kvar på listan! Eventuellt behålla SAS guld, om jag tycker det är värt det. Idag förlängt till 2022 om allt går rätt till.
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Vetskapen om att reklamera köp hos AMEX för inställa resor, eller att det även går att skicka betalningsföreläggande om man nu ville det. Är nog många som skulle uppskatta den vetskapen!
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? Att vi, trots Corona och för många minimalt flygande, fortfarande håller forumet igång med massor med bra information och även några reserapporter! Trodde faktiskt det skulle bli tystare än vad det varit på detta forumet under denna pandemin. Uppskattas!
  2. Bästa loungen? Besökte guldloungen på T5, så det blir väl den då
  3. Sämsta loungen? Och eftersom jag besökte just guldloungen på T5 så blir den även sämst även om den är bra!:confused:
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? First first till Bali! Inte bokat ännu eftersom det var med Singapore Airlines. Så jag har is i magen så långt det går och hoppas in i det sista det går att boka med dom snart.
  2. Bokade resor som fått ställas in? Flera stycken
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Hemma på gården
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Har flyttat till ett område som för mig och min sambo är helt nytt. Så hela området!
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Varit hemma med bebis
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Japp. Lagt ner att samla till Eurobonus pga massor med poäng som vi troligtvis inte kommer kunna göra av med lika snabbt som tidigare, pga bebis och rådande läget så att säga. Tar säkerligen upp det i framtiden om läget förändras. Samlar istället NCC poäng och MR poäng på Amex.
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? En normal vardag!
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Oklart, men nåt varmt och gött där solen skiner!
 

spritfet

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 0
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 0
  3. Vilka flygbolag har du flugit? Inga
  4. Nya flygplatser besökta under året? Inga
  5. Nya flygbolag testade under året? Inga
  6. Nya besökta länder? Inga
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 1
  8. Bästa hotellvistelse? Hotell Hasselbacken, Djurgården
  9. Sämsta hotellvistelse? -
  10. Bästa reseminnet? Bilsemester till västkusten och höga kusten
  11. Sämsta reseminnet? Stopp på MAX Hudiksvall vid E4:an, en mardrömskö för att ta sig ut...vem planerade detta?
  12. Största överraskningen? SIXT service och bilpark
  13. Annat "första gången" under året? SIXT minilease
  14. Mål för 2021? Blev ingen F med Infant (mål 2020) och 2021 blir att behålla guld för resan mot LTG (2 år kvar)
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? -
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? -
  2. Bästa loungen? -
  3. Sämsta loungen? -
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Oklart, men Sydafrika nån gång framöver.
  2. Bokade resor som fått ställas in? Sydafrika. Hade en ren flygkalender fram till påsk för att vara borta en lång period, det blev inget med det. En Italienresa blev också inställd.
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Bilsemester
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Hur många hemkörningsalternativ det finns
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Ofrivilligt "flygfritt år" så jag kan med gott samvete okynnesresa igen ;)
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Nej
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? First
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Sydafrika
 

bvs

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 4
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 11,543
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS, United
  4. Nya flygplatser besökta under året? -
  5. Nya flygbolag testade under året? -
  6. Nya besökta länder? -
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 7
  8. Bästa hotellvistelse? Bellagio
  9. Sämsta hotellvistelse? Hade nog ingen dålig
  10. Bästa reseminnet? Nattåg till Kiruna med familjen. Enda familjeresan som blev av.
  11. Sämsta reseminnet? Allt som inte blev av
  12. Största överraskningen? Hur fort allt stängde ned
  13. Annat "första gången" under året? Första gången på tio år som jag bor på hotell i Stockholm (staycation)
  14. Mål för 2021? Att få åka till Japan med familjen igen
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Hade inte kunnat gnälla över vissa inställda bonusresor som från början bokats med inspiration härifrån
Bonusfrågor:
  1. Bästa loungen? Polaris på ORD
  2. Sämsta loungen? United Club Las Vegas
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Högst på listan står nog familjeresa till Japan. (Tre tillfällen bokade nu)
  2. Bokade resor som fått ställas in? San Francisco, Kanarieöarna, Tel Aviv, Amsterdam, New York, Boston, Tokyo och Seychellerna var bokat och klart
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Sparsamt, mest dagsresor från Stockholm med bil
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Hur underskattat en picnic ute i naturen kan vara
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Suttit i väldigt många fler videomöten.
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Kört MR i stället för EB sen i somras. Byter tillbaka vid årsskiftet
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Familjeresorna
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Japan
 

XXX

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 13
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 29.547
  3. Vilka flygbolag har du flugit? Singapore, Qantas, Air New Zealand, Air Rarotonga, SAS
  4. Nya flygplatser besökta under året? Brisbane, Sydney, Melbourne, Auckland, Rarotonga, Aitutaki, Queenstown
  5. Nya flygbolag testade under året? Qantas, Air New Zealand, Air Rarotonga
  6. Nya besökta länder? Australien, Nya Zeeland, Cooköarna
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 82
  8. Bästa hotellvistelse? Bannister by the Sea i Mollymook Australien
  9. Sämsta hotellvistelse? Emerald Hotel i Gisborne Nya Zeeland - utanför fönstret passerade en långtradare med timmer var 5:e minut och använde gärna motorbromsen i kurvan. Inte mycket sömn den natten.
  10. Bästa reseminnet? Nya Zeeland - vilket land. Det får bli fler gånger.
  11. Sämsta reseminnet? att vi hade 14 dagar av 16 med regn när vi besökte Cooköarna. Frånsett en fin dag i lagunen på Aitutaki så levde inte Cooköarna upp till mina förväntningar
  12. Största överraskningen? att jag bara flög 1 gång med SAS. Annars har det blivit 100+
  13. Annat "första gången" under året? första gången med Qantas inrikes Sydney - Melbourne. Imponerad av hela upplevelsen i allt från bokning till att hämta ut bagaget. Dom använde verkligen app/sms för att hålla en uppdaterad på allt. Sen blev jag morfar.
  14. Mål för 2021? att komma iväg på några längre resor (Sydafrika) och att världen blir som vanligt igen
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? en del bra tips för Australien och Nya Zeeland
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse?
  2. Bästa loungen? Gillade Air New Zealands lounger i Melbourne och Auckland
  3. Sämsta loungen? Är väl fortfarande SAS Arlanda även om det bara blev ett besök i år
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Vinresa till Napa Valley, Hummer i Boston och 3 veckor på Seychellerna
  2. Bokade resor som fått ställas in? San Francisco, Boston, Seychellerna, Milano
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Hemester - ett varv till Västkusten och ett till Skåne & Blekinge
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Österlen hade mycket att erbjuda
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Hängt på Gotland
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Använder mitt Amex och Mastercard som tidigare men har inte bryt mig sp mycket om annat
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? att kunna träffa människor och att få resa och se saker medan jag kan
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? troligen till en ö med sand, sol, vin och god mat (låter som Maldiverna eller Seychellerna), prova på safari igen vore skoj också
 

Roseleaf

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 4
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 8 454
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS
  4. Nya flygplatser besökta under året? Ingen
  5. Nya flygbolag testade under året? Inget
  6. Nya besökta länder? Inget
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 9
  8. Bästa hotellvistelse? citizenM Bowery, New York
  9. Sämsta hotellvistelse? Best Western Gävle
  10. Bästa reseminnet? New York med gravid fru innan Covid-19 bröt ut.
  11. Sämsta reseminnet? Försök att bli lurad hos biluthyraren, tydligen var en minivan en uppgrade från SUV :eek:
  12. Största överraskningen? Hur duktiga amerikanare är på att lämna företräda och hjälpas åt i trafiken jämfört med svenskar!
  13. Annat "första gången" under året? Lämnat fru och barn på Radisson Blu Sky City tidig morgon för att köra upp till Umeå och möte dem på flygplatsen.
  14. Mål för 2021? Business Class-resa till värmen.
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Fått tummen ur och samlat ihop till en voucher.
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? n/a
  2. Bästa loungen? SAS Lounge ARN
  3. Sämsta loungen? SAS Lounge EWR

Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Första businessresan någonsin (förutom köpt uppgradering med Emirates)
  2. Bokade resor som fått ställas in? Mest inrikesflyget för att fira jul och liknande.
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Bygg hus
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Att sommaren i Sverige är helt ok den också, även i Västerbotten.
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Byggt hus
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Samma vanliga, all spend genererar Eurobonus
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Möjligheten att träffa släkt och vänner obehindrat, samt känna sig fri att ta sig till vilka platser man vill
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Till en over water bungalow någonstans och bara myst med familjen.
 

Valley

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? - 0
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året?
  3. Vilka flygbolag har du flugit?
  4. Nya flygplatser besökta under året?
  5. Nya flygbolag testade under året?
  6. Nya besökta länder?
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? - 4
  8. Bästa hotellvistelse?
  9. Sämsta hotellvistelse?
  10. Bästa reseminnet?
  11. Sämsta reseminnet?
  12. Största överraskningen?
  13. Annat "första gången" under året?
  14. Mål för 2021? - Återerövra lite hotellstatus
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020?
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse?
  2. Bästa loungen?
  3. Sämsta loungen?
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? - Edinburgh
  2. Bokade resor som fått ställas in? - Amsterdam, Edinburgh
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? - Semestrar normalt alltid hemma
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? -
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? - Kört web-möten
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? - Nej
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? - Årliga Nürnbergresan
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? - Nürnberg och Kristkindlmarkt
 

mjulven

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 2
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 490
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS
  4. Nya flygplatser besökta under året? Ingen
  5. Nya flygbolag testade under året? Inget
  6. Nya besökta länder? Inget
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 3
  8. Bästa hotellvistelse? Varbergs stadshotell (även ända hotellvistelsen), bra frukost även under covid tider och trevlig omgivning.
  9. Sämsta hotellvistelse? -
  10. Bästa reseminnet? -
  11. Sämsta reseminnet? -
  12. Största överraskningen? I maj blev jag kallad till Enköping för en konsultation innan en operation som sedan gjordes i Juni. Att då för första gången på 2 månader resa utanför min hemstad var magiskt och lite som att besöka en ny stad utomlands för första gången, resehungern var extrem där och då.
  13. Annat "första gången" under året?
  14. Mål för 2021? Återkvalificera EBG innan 1 augusti, behöver 13000p.
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Inte stressat upp mig över resor som blev avbokade utan kunde enkelt ta reda på hur jag skulle göra för att få tillbaka mina pengar
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? Den hjälp man kunde få i mars april när allt stod på ända
  2. Bästa loungen? SAS Gold lounge ARN (ända loungen)
  3. Sämsta loungen? -

Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Har poäng nu för first first, så vill gärna försöka pricka in den under 2021.
  2. Bokade resor som fått ställas in? Tre resor, en födelsedagsresa med föräldrarna till Nice, en höstresa till Miami och en sommarresa till Singapore
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Har blivit mycket tid i mammas och pappas gästhus istället. Har även passat på och börja vandra olika vandringsleder i närområdet.
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Det finns många resemål i närområdet som man aldrig har besökt och som var väldigt trevliga. Hade inte varit i Gamla Uppsala på säkert 25 år trots att jag bor i närheten, men det var ändå intressant
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Blivit mer tid hemma och pillandes med andra hobbies
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Har faktiskt inte lagt om den alls än så länge. Men kan konstatera att spenden har miskat rätt ordentligt jämför med ett vanligt år. Börjar bli lite fundersam över om jag kommer behöva kvala om EBG under detta kvalificeringsår (det går ut till första augusti) eller om man automatiskt får förlängt.
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Möjligheten att träffa släkt och vänner obehindrat, samt känna sig fri att ta sig till vilka platser man vill
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Just nu är Nya Zeeland tilltalande, dels för att dom verkar ha det rätt lugnt där nere med avseende på covid-19 och dels för att jag alltid velat åka dit.
 

Osten

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 23 + en återstående
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 22.420
  3. Vilka flygbolag har du flugit? Singapore Airlines, Asiana Airlines, SAS, Air France, KLM, Air Europa
  4. Nya flygplatser besökta under året? 0
  5. Nya flygbolag testade under året? Air Europa, Asiana Airlines
  6. Nya besökta länder? 0
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 11
  8. Bästa hotellvistelse? CitzenM La Defense, förvånad över att jag tyckte om denna typ av "framtids" hotell.
  9. Sämsta hotellvistelse? Inget
  10. Bästa reseminnet? Asiana A380 Seoul-Frankfurt, i deras gamla första First Class stolar.
  11. Sämsta reseminnet? Att springa från en annars kanonflygning direkt ut genom dörren för att hinna med connection flight i Frankfurt, efter detta har jag börjat löpträna inför eventuella connection flights 2021, allt för att slippa andnöd när man väl anländer till sitt plan.
  12. Största överraskningen? Att Corona slog så hårt som det gjorde, såg det som en "fluga" i början, det har jag fått äta upp hundra tals gånger om.
  13. Annat "första gången" under året? Inte tillbringat en sekund i Spanien under året, vilket troligen är första gången på 10 år.
  14. Mål för 2021? Behålla Star Alliance guld samt till slut flyga in mitt Skyteam guld
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Dubbla bagage-taggar på resväskorna hem DPS-ARN, då alla connection flights inte fick plats på en bagage tagg.
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? N/A
  2. Bästa loungen?
    Asiana Business Lounge, Incheon kanske inte det bästa utbudet av ätbart/drickbart men gillar den enkla designen och det otroliga ljusinsläppet.
  3. Sämsta loungen? Norrsken.
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Chicago dock ännu inte vågat boka ny resa.
  2. Bokade resor som fått ställas in? 12
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Inte blivit någon längre semester endast "hemresor".
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? N/A
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Arbetat ännu mer så mer semester finnes för kommande år.
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Ja, blir till att försöka flyga in ett Eurobonus guld istället för SAS Amex Elite
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Spontanbokningar till mindre huvudstäder i Europa
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Dubai, skulle behöva tanka rejält med D-vitamin.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen