Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Morgan

Medlem
Det hade jag också gjort. Fan tänk att missa 3 Eurobonuspoäng när man kan lösa det med mindre än några timmars arbete.

Väl värt din tid, säkerligen.

Ja, men tänk om det här är nya Watergate? Tänk om det gäller alla kryddor. Tänk om det inte bara gäller Coop utan alla matkedjor? Tänk om det inte bara gäller Sverige utan globalt? Tänk om det pågått i tiotals år?

All cred till @JNH som inte bara riskerar två timmar av sin egen tid, utan också riskerar att dras in i en härva vars proportioner vi knappt kan se konturerna av!

(Nej, men jag är genuint nyfiken, tobak och spel är väl exkluderat för bonus? Kan kryddan varit inlagd som fel sorts produkt?)
 
Hur mycket kostar det i avgift om man väljer att själv hämta upp kassarna i butiken? Jag handlar normalt aldrig på Coop, men om rabattkuponger till dem växer på träd (det verkar ju så...) så kanske jag borde börja göra det.
 

Pharo

Ny medlem
Mitt senaste kvitto från coop upplyser om att även folkölen jag köpte är "ej poänggrundande", så det är tydligen inte bara kryddor som är bannlysta.
 

FF#1

Medlem
Mitt senaste kvitto från coop upplyser om att även folkölen jag köpte är "ej poänggrundande", så det är tydligen inte bara kryddor som är bannlysta.
1+ på den, verkar som att någon har skruvat på diverse rattar...

Ingen som har en ny kod alla är använda eller funkar inte? :)
 

Berglund

Medlem
Reserelaterad rabatt i kalendern idag 13/12, "100 kr" rabatt på Hotellpremievärdecheck, kostar 15 000 poäng istället för 25 000 poäng för 250 kr värdecheck:

Poängshop | Coop

"Max 1/hushåll"
Eftersom 10 000 Cooppoäng normalt, när som helst, kan växlas mot 100 kr rabattcheck hos Coop så är ju det här ett nollsummeerbjudande.

Det är fortfarande samma poängpris per krona, inget rabatterbjudande i sig eller bättre kurs. Sånt här är bara till för att lura folket.
 
  • Gilla
Reactions: M.K
Toppen