340-300, skall vi dela på en trisslott?
Vi borde allt kunna kosta på oss en sån där Jul-lott med två triss i ett där man kan vinna över bägge lotterna?
Tänk, SAS kanske planerar att leasa tillbaka sina A340 från skrotgården?
340-300, skall vi dela på en trisslott?
Jag har en bokning CPH-FRA, SK639 den 26 dec just nu med en A320neo (ingen 737-700 ännu alltså, men från tråden här verkar det ju inte ovanligt att just neo byts till 737an..), som jag sitter lite på nålar över.
När jag läser tråden här, så verkar det ändå som att de flesta av oss/er har fått inställningsbesked rätt långt innan avgång? Min flight är om 12 dagar. SAS säljer fortfarande biljetter (i både go och plus) till denna flight samt returnerande kärra. Det som talar mot är att både denna och returnerande kärra har rätt kasst antal säten bokade so far när jag är inne på sas.se och tittar... Någon som har en kvalificerad gissning om när SAS lägger sin jul- och mellandagsplanering?
SAS har bara A320neo aktiva i Sverige nu (underleverantörer har andra plan), så att det byts från den till 737-700 är inget konstigt i sig.Jag har en bokning CPH-FRA, SK639 den 26 dec just nu med en A320neo (ingen 737-700 ännu alltså, men från tråden här verkar det ju inte ovanligt att just neo byts till 737an..), som jag sitter lite på nålar över.
Enligt SAS så skall jag få åka en 737-700 till WAS i början av april, ursprungligen var det en A320.
Skall bli trevligt att få testa en 737-700 det var ett tag sedan jag flög den typen, SAS har "lovat" flera gånger under hösten/vintern att jag kommer att få flyga 737-700, men tro det eller ej så har de brutit löftet och ställt in avgången!
Antar att du menar till flygplatsen i WAS, dvs IAD? Tror inte SAS flyger A320 dit heller. Eller missforstar jag vad du menar?