Senaste nytt

Ny kampanj för att köpa Hyatt poäng

Glenn E

Medlem
Tack och jag håller med.
Men jag gillar inte frågeställningen ’Vad hade di gjort?’ för att det tar ungefär 5 sekunder att skriva det men för att ge ett vettigt svar måste iallafall jag ägna kanske en timma åt det.
Jag glömmer aldrig ett mejl som gick ur till alla på Volvo Cars för 20 år sedan om att nu måste varje artikels vikt sänkas med 5%. Tog 5 sekunder att skriva men orsakade hundratusentals arbets timmar

Och så blev det naturligtvis till största delen inte genomfört ändå
 
Last edited:

MartinH

Medlem
Hyatt Regency Bali...massa gött
World Of Hyatt's MASSIVE 2019 Hotel Category Changes - One Mile at a Time
Hyatt justerar hotellkategorierna den 18 mars. Inte oväntat går Regency Bali upp till kategori 2. Grand Hyatt Bali går däremot ner från 3 till 2.
Jag har inte bott på Hyatt sen den härliga statusmatchade säsongen 2016/2017. Nu kunde jag matcha till mig Explorist status från MGM Mlife och fick därmed 4 "Club Access Awards". Köper 5000 poäng för 92$ och kan boka rum med club access som annars hade kostat 237$. Trevligt!
 

pswe

Medlem
inte helt i linje med tråden, men istället för att köpa så får man poäng, kanske ett sätt att hålla kontot levande när resemöjligheterna är begränsade, fick mail med nedan,


Hyatt’s Global Day of Gratitude is on December 9th, and to recognize and celebrate you, we’re offering 500 Bonus Points for taking time for your mind with Headspace in the World of Hyatt app. Here’s how it works:

On December 9th:

• Open the World of Hyatt app. If you don’t have it already, download it here.

• Complete one of our custom Headspace exercises — Unwind, Reflect or Sleep.

• Enjoy 500 Bonus Points just for nurturing your wellbeing.
 
Toppen