Senaste nytt

Dubbla poäng resp trippla poäng på Nordic Choice Mastercard 15/11-31/12rd

mha321

Medlem
Inte för att förstöra feststämningen men det var ett annat mail som kom idag. Men skönt du fick det iaf :)
Det utgick jag ifrån att det var, där var jag kanske lite otydlig. Men de fick iaf med kampanjen I det, så nu vet jag officiellt :) (har ju också sett att dubbla poäng har kommit in...)
 
  • Gilla
Reactions: hco

Doctor-X

Medlem
Få 10% rabatt på presentkort


Ge bort någonting att glädja sig åt, något att uppleva och något att komma ihåg för alltid.Köp ett presentkort till någon du bryr dig om. Presentkorten kan användas på hotell, spa, bar och restaurang. Fram till 31 december får du 10% rabatt på presentkortet du köper hos oss.

Köp presentkort online

Bra läge att passa på om man vet att man skall bo något nästa år, när det 90p/100 just nu.
 
Är det någon av er som köpt presentkort och fått 90p/100 sek under denna? Här kan man ju slänga in en bra boost så man klara Platinum med kommande "Night-hunt" poäng...Mycket grejer nu!
 

John Rambo

Medlem
Vill in få ännu mer value när ni köper presentkort så klicka på DoctorX länk ovan, och därefter inne i menyn skriv in kampanjkod staysafesek160
Då får ni 20% på presentkortspriset istället för 10%

Jag har inte själv köpt ännu, men avser att göra det inom kort när veckornas totala eftersläp är klarlagt ...om någon provar (eller vet säkert att det kommer att funka med 90/100kr spenderat även på presentkort) får ni gärna anslå här med utfallet.
 
Vill in få ännu mer value när ni köper presentkort så klicka på DoctorX länk ovan, och därefter inne i menyn skriv in kampanjkod staysafesek160
Då får ni 20% på presentkortspriset istället för 10%

Jag har inte själv köpt ännu, men avser att göra det inom kort när veckornas totala eftersläp är klarlagt ...om någon provar (eller vet säkert att det kommer att funka med 90/100kr spenderat även på presentkort) får ni gärna anslå här med utfallet.
Kampanjkoden staysafesek160 verkar inte fungera. Eller är det bara för mig?
 
Toppen