Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Bulle

Medlem
Handlat matkassar som hämtats två veckor i rad. Handlar i inloggat läge på Coop.se men inte fått några poäng från handlingen. Någon som varit med om liknande?
 

MLG55

Medlem
Något ytterligare att hålla utkik efter. (COOP)
Logga in / Skapa inloggning

824809c0bf778cccc94012dbdcda189a.jpg

Edit: Sidan verkar dock inte vara lanserad. Efter inloggning mötes jag av följande

Visa bifogad bild 115173
Brukar det vara bra erbjudanden?
 

Frisk78

Medlem
Handlat matkassar som hämtats två veckor i rad. Handlar i inloggat läge på Coop.se men inte fått några poäng från handlingen. Någon som varit med om liknande?

Jag vet att det brukar vara en fördröjning när man handlar online på ett par dagar eller så, men inte 2 veckor.
 

intuition

Medlem

Ano

Medlem
Ja, precis som eurobonus-kalendern så var det väl inte direkt någon rivstart..
- 10 kr rabatt på ett blockljus :cool:

Får som sagt hoppas på att en fördelaktig växlingskurs till Eurobonus gömmer sig bakom en senare lucka.
________________________

1/12 Dagens lucka: Blockljus 15 cm
Betala med 1 000 poäng, vilket motsvarar 50 % rabatt på valfritt Papstar Blockljus 15 cm. Varan laddas på samtliga Coop-kort i hushållet och hämtas ut i valfri Coop-butik senast den 5 december. Kom ihåg att dra Coop-kortet i kassan så kostar den inget i butiken (bara dina redan betalda 1 000 poäng). Max 1 köp/hushåll.
 

intuition

Medlem
Nytt rekord i poäng som postar snabbt.
Köpte en pryl på coop-partnern Babyland i dag. När jag av en slump kikar in på Coop kontot nu några timmar senare har poängen redan postat. Det var snabbare än poängen från dagens inköp i vanlig coop butik!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen