Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

folo

Medlem
Sambon överraskade mig med ett besök på Färna herrgård tyvärr så är hon inte något kort registrerat och gick därmed miste om ett gäng med poäng. Går det att att efterregistrera poäng till Eurobonus everyday?

Kan bara stämma in med föregående talare. Hade jag varit er hade jag direkt kopplat det kort ni betalade med till Eurobonus Everyday, avvaktat några dagar så att alla system är i synk och sedan efterregistrerat köpet.

Har varit i kontakt med Loyal Solutions både över mail och sett dem skriva här på forumet och de känns unga/snabba/flexibla/inga paragrafryttare, så det känns som att efterregistreringen lär gå igenom även om inte kortet var kopplat på köpdagen.
 

sbbn017

Medlem
Du kan ju alltid försöka. Flera butiker strular med kopplingen och har behövt "efterregistrera" flera köp. Mailat in kvittot.

I ditt fall har du inte gjort rätt. Men du kan ju försöka dig på en snyftare att du drog ditt Eurobonuskort innan, så som man gjorde förr i tiden och att du missat att de bytt metod.

LoyalSolutions som sköter om detta tjänar troligtvis mer på att du får dina poäng, så de krånglar nog inte. Det är ju Färnö Herrgård som i slutänden betalar.

Vid mina efterreg. har jag aldrig haft några problem att få poängen.

Kan bara stämma in med föregående talare. Hade jag varit er hade jag direkt kopplat det kort ni betalade med till Eurobonus Everyday, avvaktat några dagar så att alla system är i synk och sedan efterregistrerat köpet.

Har varit i kontakt med Loyal Solutions både över mail och sett dem skriva här på forumet och de känns unga/snabba/flexibla/inga paragrafryttare, så det känns som att efterregistreringen lär gå igenom även om inte kortet var kopplat på köpdagen.

Tack för tipsen! Jag ska ge det ett försök
 

sbbn017

Medlem
Kan bara stämma in med föregående talare. Hade jag varit er hade jag direkt kopplat det kort ni betalade med till Eurobonus Everyday, avvaktat några dagar så att alla system är i synk och sedan efterregistrerat köpet.

Har varit i kontakt med Loyal Solutions både över mail och sett dem skriva här på forumet och de känns unga/snabba/flexibla/inga paragrafryttare, så det känns som att efterregistreringen lär gå igenom även om inte kortet var kopplat på köpdagen.

Provade att göra som du skrev, kopplade kortet för någon vecka sedan och försökte nu efterregistrera. Systemet kände dock direkt att min sambos amex inte var kopplat till EB everyday dagen för köpet. Det var värt ett försök dock!
 

Berglund

Medlem
Provade att göra som du skrev, kopplade kortet för någon vecka sedan och försökte nu efterregistrera. Systemet kände dock direkt att min sambos amex inte var kopplat till EB everyday dagen för köpet. Det var värt ett försök dock!
Det tycker jag känns bra ändå! Systemet fungerar. Har man gjort rätt, i rätt tid och uppfyllt alla märkliga krav - då förtjänar man en belöning. Har man varit sen till festen, då har tåget gått.
 

Big Birger

Medlem
Testade att regga ett nytt kort då jag mer eller mindre stod i dörren till Phils Burger på Götgatan, gick in och åt lunch. Ingen som helst bekräftelse, men poängen på kontot 2 dagar senare. :)
 
Jag har gett upp hoppet om att få några som helst poäng. Detta mejl nedan fick jag den 12/8 efter att jag skickade in kvitto och allt.
Har inte sett röken av dom poängen och noll respons på mejl efter det.


Dear Karlssonskan

Thank you for shopping at one of our many Nordic partners.

On 11-08-2020, you have earned 1.087 EuroBonus Extra points, which will be in your EuroBonus account within 25 days. Please be aware that points from selected partners and special campaigns may take longer to arrive. You can read each partner's terms here.
You may check your transactions and balance on www.sas.se and you can see all partners where you earn EuroBonus Extra points here or in your SAS app.

Below is a break down of where and how many points were earned at the respective partners.

Kitch'n Farsta

1.087

Sincerely yours
SAS
WE ARE TRAVELERS
 

eddo

Medlem
Jag själv har bara bra erfarenheter av efterregistrering, även om det är klart att det är irriterande att ens behöva efterregistrera. Har till och med fått poäng flera gånger när jag efterregistrerat för sent/för långt bak i tiden - aldrig varit några problem. :)
 

DeWi

Medlem
Mina erfarenheter är att det sällan fungerar, käkade på en restaurang första gången dök det upp poäng en vecka senare inga poäng. Sedan handlat på flera olika ställen utan att det kommit något så har lite släppt detta.
 
Inte ge upp så enkelt. :) Jag har fått poäng från Webhallen 1,5 år senare, efter att ha tjatat en del på support-rutan till höger som finns när man är inloggad i "shoppa online". Så om du har provat den vägen, prova igen.
Det finns tillfällen när jag inte ids kämpa vidare och Everyday är ett sånt fall. Jag finner ingen som helst fungerande mejl och då blir det att jag skiter i det helt enkelt. ( ska fördjupa mig lite i den ”högra hörnan)
Men pratar vi om att få poängen ifrån SAS onlineshopping så har jag bättre tålamod, får alltid ett trevligt svar ifrån Casper nere i Dk. :)

Men tack för lite peppning.
 
Toppen