Senaste nytt

SAS Webshopping

Ilmu90

Medlem
Tråkigt att Apoteket inte längre är med i webshoppen. Man fick poäng på köp av receptbelagda läkemedel. Vet någon om någon av de kvarvarande apoteken ger poäng vid köp av receptbelagda läkemedel? Vet att recept inte ska ge eurobonuspoäng men ville bara höra om man lyckas få eurobonuspoäng på någon av de ändå likt man fick på Apoteket:rolleyes:
 
Var det någon som hade provat denna?

upload_2020-11-17_10-53-8.png
 

Tongen2

Medlem
Var det någon som hade provat denna?

Visa bifogad bild 114935

Jag nappade på den förra veckan, när det stod 4000poäng...
Så vet inte var de får "i vanliga fall 3000 poäng" ifrån?!
Det är samma kod fortfarande ser jag. Så får väl se hur många poäng jag får då o_O

Tycker deras app är bra! Har kört med den för att jämföra mina siffror med kopisars siffror ett tag nu. Men månadsavgiften är ju dyrare än hos Fortum, så därför jag har inte bytt. Men nu blev det ju en hyfsat bra deal värd att testa.
 

McFace

Medlem
Jag nappade på den förra veckan, när det stod 4000poäng...
Så vet inte var de får "i vanliga fall 3000 poäng" ifrån?!
Det är samma kod fortfarande ser jag. Så får väl se hur många poäng jag får då o_O

Tycker deras app är bra! Har kört med den för att jämföra mina siffror med kopisars siffror ett tag nu. Men månadsavgiften är ju dyrare än hos Fortum, så därför jag har inte bytt. Men nu blev det ju en hyfsat bra deal värd att testa.

Har du fått någon bekräftelse på att du får poäng? Jag drog en request till SAS men där är ju sedvanliga svaret "inom 8 veckor" och det är ju som bekant 6 veckor längre än ångerfristen.
 

Tongen2

Medlem
Har du fått någon bekräftelse på att du får poäng? Jag drog en request till SAS men där är ju sedvanliga svaret "inom 8 veckor" och det är ju som bekant 6 veckor längre än ångerfristen.
Nix det har jag inte fått, ännu.
Brukar ju gå fort på andra bolag men denna verkar dra ut på tiden så att säga. Ser det väl inte som ett jättestort problem, ändå inte jättemånga poäng. Men ändå, poängen ska jag ju ha!
Får väl byta till Fortum senare i värsta fall :rolleyes:
 

Protein48

Medlem
Tråkigt att Apoteket inte längre är med i webshoppen. Man fick poäng på köp av receptbelagda läkemedel. Vet någon om någon av de kvarvarande apoteken ger poäng vid köp av receptbelagda läkemedel? Vet att recept inte ska ge eurobonuspoäng men ville bara höra om man lyckas få eurobonuspoäng på någon av de ändå likt man fick på Apoteket:rolleyes:
Jag fick poäng på Loyds apotek senast, vilket var någon månad sedan.
 

Nahoj

Medlem
Jag nappade på den förra veckan, när det stod 4000poäng...
Så vet inte var de får "i vanliga fall 3000 poäng" ifrån?!
Det är samma kod fortfarande ser jag. Så får väl se hur många poäng jag får då o_O

Tycker deras app är bra! Har kört med den för att jämföra mina siffror med kopisars siffror ett tag nu. Men månadsavgiften är ju dyrare än hos Fortum, så därför jag har inte bytt. Men nu blev det ju en hyfsat bra deal värd att testa.

Om jag förstått det korrekt, så har du provat Greenely utan att ha bytt elbolag?

Jag tänker att man kan väl inte prova Greenely utan att byta elbolag, eller så är det helt enkelt så att jag missat något.

Såg att kapmanjen gäller till och med idag, så funderar att teckna mig.

Tack på förhand!
 

Tongen2

Medlem
Om jag förstått det korrekt, så har du provat Greenely utan att ha bytt elbolag?

Jag tänker att man kan väl inte prova Greenely utan att byta elbolag, eller så är det helt enkelt så att jag missat något.

Såg att kapmanjen gäller till och med idag, så funderar att teckna mig.

Tack på förhand!

Typ, kan man väl säga!
Appen går att använda "gratis" för att få lite statistik för sin egen del, jämföra veckans siffror mot veckan innan etc. Och bjuda in vänner till att jämföra deras konsumtion i jämförelse med min. Tävla om vem som gör av med minst el så att säga ;)
Jag blev tipsad av en polare om Greenely-appen just bara av denna anledningen. Han hade också Fortum sen tidigare.
Nu när jag blir kund så får jag tydligen tillgång till mera finesser i appen så som att kunna ladda elbilen utefter när elen är billigast osv, tydligen.
Har själv ingen elbil men kul grej för de som har!

Gillar som sagt appen då den är lite nördig! Så jag hoppas på att jag blir nöjd med deras avtal och utökade funktioner i appen!
 
Toppen