Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

intuition

Medlem
...
PS jag har inte fått mina 1000 extra poäng på min överföring i går, dvs bonusen tilldelas inte direkt vid överföring, inte heller vid något "nattjobb" i systemet. Så det är fortfarande oklart om man kan föra över flera gånger.
Skulle bara rapportera att jag fortfarande inte fått de utlovade 1000 poäng extra. Överföring från SAS till Coop sker direkt, men kampanj-bonusen verkar inte fungera. Kontaktade Coop kundtjänst och fick ett nonsens-svar där medarbetaren inte läst mitt mail utan gjorde ett copy-paste svar som efterfrågar samma uppgifter som redan finns med i ärendet. Suck.
 

FF#1

Medlem
Undrar om det är lite skakigt... I coops annars helt ok system..?
Handlade för 2500 i går och har ännu inte fått poäng... Brukar ju alltid komma direkt
 

ekf

Medlem
Undrar om det är lite skakigt... I coops annars helt ok system..?
Handlade för 2500 i går och har ännu inte fått poäng... Brukar ju alltid komma direkt
De har något systemfel... När jag loggar in så står det sedan några dagar tillbaka att mitt hushåll inte samlar poäng. När jag ringde kundtjänst om det igår så sa de att det var ett känt större fel, men att alla poäng fanns kvar "bakom skynket".
 

Gus

Medlem
Ovan fungerade nyss för mig, kommer inte ihåg om jag använt den förut.

Verkar för övrigt ont om tider för både leverans och avhämtning igen, lite som i våras, åtminstone i norra Stockholm.
Håller med om att det är väldigt svårt att få tider. Jag har börjat hämta ut maten på Coop Hagastaden. De tar 39 kr för att jag ska hämta i butik mot 49 kr att få det hemkört. Lite konstigt prissättning.
 

Olle K

Medlem
Tur jag handlar på Coop och inte på Ica Maxi.. Dessa erbjudanden kom i veckans nyhetsbrev från Maxi Jönköping. F4CF619D-B4B9-4303-8F1B-5A27F4918BE1.png 58C14388-FA33-4F7C-AA6A-D025EC64B47A.png
 
Toppen